Da sjåast me på lokallagsmøte på søndag 4 des!!!!!

Kjem du på lokallagstreffet på Søndag 4 des?  

15 stemmer

1. 1. Kjem du på lokallagstreffet på Søndag 4 des?

• JA!
    • Kanskje???
    • Nei, eg vil heller sitte heime å sjå på Globus2, på TV2.

Anbefalte innlegg

Alle medlemmene i Mjøsa lokallag har møteplikt på lokallagstreffet på søndag. :P

Oppmøte kl 1900 på Kroa på Rudshøgda(samme side som OBS)!!!!!

No tek eg helg, skal vaske jenat mi (A3`n), sette ho inn. Så kan ho få tørke seg godt i 10+ grader, mens eg reiser til Hafjell på Julebord. Skål. :P

God helg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

drikk litt for meg på hjulebordet også, men selfølgelig må alle dukke opp på lokallagmøte, viktig dette hvis vi skal få liv i klubben med knall og fall.

Dette gjelder også dere jenter alså, dukk opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser faktisk ut til at jeg får tid til å komme også.. også midt i ishockey sesongen tilogmed.. hehe.. ;P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgelig kommer jeg!! og dato'n er vel den 5. så det er sagt!!!!

Ser frem til at alle som er medlemmer og gjerne de som ikke er medlemmer men som kanskje ønsker å få vite litt om klubben kommer!

Både gutter og jenter SÅ KLART!!!!

Vi går inn i kald og mørk tid så da er det på tide å planlegge og legge opp en liten "plan" for det nye fine bil året som kommer.

Tenkte evt å kjøre i en liten colonne fra hamar de som er herfra hvertfall hadde vært kult,og med en felles oppstilling utenfor kafen med noe bilder og slikt =)

MØT OPP ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:S trudde det var i dag eg.. :P

Hehe.. Sånne rdet når ein er stressa, men fikk da ei veke ekstra da.. :D

Da blir det til helga da.. Julebord da og, så det spørst på formen... :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selfølgelig kommer jeg!! og dato'n er vel den 5. så det er sagt!!!!

Ser frem til at alle som er medlemmer og gjerne de som ikke er medlemmer men som kanskje ønsker å få vite litt om klubben kommer!

Både gutter og jenter SÅ KLART!!!!

Vi går inn i kald og mørk tid så da er det på tide å planlegge og legge opp en liten "plan" for det nye fine bil året som kommer.

Tenkte evt å kjøre i en liten colonne fra hamar de som er herfra hvertfall hadde vært kult,og med en felles oppstilling utenfor kafen med noe bilder og slikt =)

MØT OPP ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg er med på kolonne jeg møts på olerud ?? kl ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med på kolonne jeg møts på olerud ?? kl ??

Jammen du bare kjører fra oss andre !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det kommer en rød honda innom også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nå prøve å få tatt meg en tur, og har jeg anledning blir jeg med på kolonne fra Olrud : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er bra folkens,ta med flere folk og still opp med bilene deres.

Vel fremme på Rudshøgda må vi (hvertfall vi i styret) "line" bilene pent opp slik at de som kommer ser at "det er her det skjer" :-)

Tar med kamera jeg og hvis noen tar med videokamera så kan vi evt begynne så smått med vår "lille lokale" dvd med div treff til sommeren og slikt..

Siden vi skal være der kl 19 kunne ikke vi da reise fra olrud sånn ca 18.15-18.30 tiden.

Så hvis vi møter opp på olrud, de som vil kjøre kollone,sånn ca kl 18.00-18.10 tiden. Og til de som har ta gjerne med "topcpom"(alstå walkie talkie) Hvilken kanal og slikt blir vi enige om men vi kan si Kanal 7 som sist cruise tur til lillehammer.

Ok en ting til,send svar om hvem som er interresert så lager jeg ei kjapp liste over hvem som kommer til olrud for kollone kjøring !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gang skal jeg å prøve å komme meg med igjen... lenge siden jeg var med nå...

Er også med i kolonen oppover...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gang skal jeg å prøve å komme meg med igjen... lenge siden jeg var med nå...

Er også med i kolonen oppover...

Hvor har du vært hen den siste tiden?? lenge siden vi har sett noe til deg..

men uansett er det bare å ta med seg folk til rudshøgda den 5. helst da vag interreserte!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel egentlig ikke drevet med så mye i ddet siste... bare jobbet og tatt det rolig! vi sees hvertfall på søndag... prøver å få med en s4 å... får se om den kommer ned til hamar til helga :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

svarte nei jeg.. fordi søndag den 4.des finnes ikke i år.. men den søndag den 5.des høres mer riktig ut.. så dere som skal dit da,kan forvente og mulig se meg! Vet ikke om roar har tenkt og komme tilbake til våres tid og joine oss på søndag! *le* sorry jeg bare måtte.. Men blir koselig og se folka igjen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

svarte nei jeg.. fordi søndag den 4.des finnes ikke i år.. men den søndag den 5.des høres mer riktig ut.. så dere som skal dit da,kan forvente og mulig se meg! Vet ikke om roar har tenkt og komme tilbake til våres tid og joine oss på søndag! *le* sorry jeg bare måtte.. Men blir koselig og se folka igjen!

Eg såg på kalenderen fra ifjor.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok en ting til,send svar om hvem som er interresert så lager jeg ei kjapp liste over hvem som kommer til olrud for kollone kjøring !!!!

Jeg er der ca 18.00 : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg såg på kalenderen fra ifjor.. :P

Men da er det greit!! :P;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette sere ut til å bli en bra kveld.

så langt har jeg hørt der kommer hvertfall 10-12 biler fra hamar og ca 10-12 fra litt rundt omkring. det er knall oppmøte det til tross for vinteren.. kikker ut av vindu hjemme nå og snøen smelter for det er jo nesten 5 varmegrader ute!! men kikker på kalendern og det er bare desember,,"sukk" men men..

Minner igjen om "kolonne" kjøring fra olrud mellom 18-18.15 tiden. jeg kommer til å være der til ca 18!! så da er det bare å møte opp de som vil. (ta gjerne med slik walkie talkie,kanal 7 er vwaudi kanalen=)

Da ses vi i kveld folkens. må ut og prøve å legge ferdig taket på garsjen min...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel en turbo Golf fra langt unna. :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ble veldig bra oppmøte jeg.. Selv om folk dro kanskje litt tidlig så er det bra tegn på utviklinga i lokallaget.. Keep coming:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra opppmøte i går ja og et hyggelig sted å sitte og prate og ha det sosialt. Men neste gang må vi få til et samtale emne og kanskje ha en liten presantasjon av folka slik at vi alle kan bli kjent eller hvertfall vite hvem de forskjellige er..

Vi får se hvordan neste møte blir,prøve å legge det opp litt bedre og si noe ord og sette oss litt mer samlet!!

Ses 9 januar,samme tid,samme sted....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.