#1 Skrevet Mars 3, 2009 noen som har S4 fjærer liggende å ta plass ? Mangler bare fjærer så er s6 beina komplette sparer en del jobb hvis en slipper å plukke av fjærene på gammel beina 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2009 Får splitter nye 35mm fjærer til s6 for 998,- men kan hende tilbudet er over på eiker motorshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2009 så sånn ut ja , men tenkte mest på orginale fjærer jeg da så lenge det er sjanse for vinter her oppe , tror jeg ikke det gjør seg med noe senkesett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2009 ok, kan jo se om du finner vis ikke kan hende jeg selger mine orginale i fremtiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2009 har to org. bakfjærer som jeg tok av i dag. planen var å få av framfjærene i løpet av uken også. Men de er kanksje litt utslitte de bak. har begynt å flasse lakk og ruste litt.. du får dem vis du vill da:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2009 Har du fikset deg dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2009 jupps fjærbein er skiftet , å de ble til at jeg flytta over fjærene ble straks en letter jobb med luft skralle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...