Anbefalte innlegg

Hepp,

Endelig har man kommet i pengepluss.

Trenger en plass for å ta ut motor, sende den til cylmo og deretter montere morroa etterpå(tidsperspektiv på 3-4 uker, da cylmo ville ha motorn i 2-3 uker).

Gjerne med elefantjekk og løftebukk(eller lignende) :tilber:

Og krav fra ene medhjelper var at han ikke ville fryse på fingra ;)

Er i utgangspunktet planlagt i april.

Noen som har etpar kvadratmeter å låne bort ?

Eller veit du om en plass ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter plass å holde på i trondheimsområdet jeg også!

Så si gjerne fra om du finner noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant, jeg fant!

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16553063&sid=xz6fca0EGyG391898

 

Ringte han nå nettopp, og han har flere lokaler til leie, alt fra plass til 2 biler til 8 biler!

3fas strøm er tilgjengelig, og det er egen strømmåler til hvert lokale.

Hadde vært morsomt å samla en gjeng! Tenkte selv jeg skulle dra å se på lokalet i morgen sammen med Kim Nordbotn her på forumet..

 

Noen som hiver seg med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er kanskje interessert, men er bortreist til Torsdag ca. Kan dere ikke ta noen bilder og komme med litt mer info? PRIS? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er intr jeg også. men spørs mye på pris og beligenhet da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er kanskje interessert, men er bortreist til Torsdag ca. Kan dere ikke ta noen bilder og komme med litt mer info? PRIS? :)

 

Skal ta med kameraet;) Prisen er jeg ikke helt sikker på, men virka som det ville bli rundt tusenlappen pr bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har man vært å sett litt. Er en låve det er snakk om. Det største lokalet er oppe i låven mens det andre er i kjellern.

At jeg glemte kameraet var jo selvfølge, og mobilen var ingen god erstatning. Men noen bilder ble det likevel, her er storlokalet:

Bilde040.jpg

Bilde038.jpg

Bilde039.jpg

Bilde041.jpg

Her er det plass til 6 biler. Det er også egen dass. 3fas strøm. Takhøyde: -høyt-.

8000,- pr mnd +strøm (regninga kommer hver 3 mnd.

 

Kjellerlokalet var litt mer shabby, men skulle males før utleie (klar om 2 uker).

Bilder:

Bilde043.jpg

Bilde042.jpg

Bildene er bedritne, men lokalet var absolutt ikke ille. Blir bra med litt rydding&maling.

Plass til 4 biler, med egen "lagerplass" i tillegg. Takhøyden var omtrent 3 meter.

5000,- +strøm. Var 40 cm betongvegg der nede, så tempen er fin. Han hadde støpt mens det

var -15 utafor porten, så det er fint å holde på om vintern, bare med enkel oppvarming.

 

Noen synspunkter? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke mye tilbakemelding gitt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det plutselig -ingen- interesserte? hva er isåfall saken? for dyrt? lokalet? plassering?

utleier ville ha tilbakemelding så han evt kunne gå igang med maling og rydding av det

4-spot lokalet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir desverre for kostbart for min del når strøm kommer i tillegg, samt at jeg synes kanskje ikke lokalene var de beste til den prisen.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir for dyrt for min del og... for bare 1 mnd. Har ikke behov for "langtidsleie" :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner.. litt synd forøvrig, er ikke så ofte man finner lokaler mer sentralt enn byneset.

Har aldri leid før heller, så jeg vet ikke hva man kan forvente å få for 1250,- i mnd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg surra med et prosjekt... så hadde jeg meldt meg tvert ;) er jo usaklig nærme byen.. slipper å planlegge dagstur for å mekke litt bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det er det som er så veldig kjekt. Mye enklere å dra hvis du har en time til overs en kveld for å pusle litt.

Har man verksted på byneset ryker jo en time i kjøring tur-retur :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.