#1 Skrevet Mars 3, 2009 (endret) hallo. jeg kal bytte ut oljekjøleren min med en som er litt større, men blir litt konflikt med koblingene. kan jeg montere den `oppned` alså med koblingene nedover, eller blir det feil med tanke på oljenivået i bunnpanna da? mvh jørgen borge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2009 eneste jeg tenker da er luftlomme, da slepper ikke luften ute og over tid vil det da samle seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2009 Ja det blir i utgangspunktet feil, men det er normalt ikke noe problem. Bare mål hvor mye olje som går i kjøleren, og fyll på dette ekstra. Da har du rett nivå på oljen, når motoren går. Det vil selvfølgelig være litt for mye når motoren er stoppet, men det gjør ingenting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2009 Ja det blir i utgangspunktet feil, men det er normalt ikke noe problem.Bare mål hvor mye olje som går i kjøleren, og fyll på dette ekstra. Da har du rett nivå på oljen, når motoren går. Det vil selvfølgelig være litt for mye når motoren er stoppet, men det gjør ingenting. takker og bukker:) var det jeg hadde regnet med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...