#1 Skrevet Mars 3, 2009 Hei, sitter i skrivende stund og venter på ny bil (a3 sportsback) og tengte jeg skulle bestille meg xenon til tåkelysene, men da må jeg vite hvilken sokkel den har, og dette var ikke like lett som jeg hadde trodd, så etter og ha sport noen brukere på forumet, uten det resultatet jeg trenger, så bestemmte jeg meg for og lage en tråd.. Håper på bedre lykke med dette, hehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2009 H11 i følge disse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2009 fikk bare "Server Error in '/Sylvania' Application." når jeg gikk inn på linken, men h11, da tar jeg det for god fisk:) takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2009 fikk bare "Server Error in '/Sylvania' Application." når jeg gikk inn på linken, men h11, da tar jeg det for god fisk:) takk Få noen til og sjekke for sikkerhets skyld,er ikke alltid slike lister stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2009 Får håpe på et parr sammstemte svar i denne tråden da, hehe.. ettersom de jeg sporte med samme bil var usikker:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2009 Ingen flere som har noen innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2009 er vel vanligst med H11 i tåke nå for tiden ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...