#1 Skrevet Mars 4, 2009 Hei.. har en s4 med 6trinns 01E CBL kasse i og skal bytte til ei nyoverhalt kasse. Har tilbud om ei 6trinns 01E CBR kasse fra s2. Men har hørt my forskjelleig om ting som ikke passer overens. Hva må byttes evt. flyttes over for at s2 kassa skal passe i min s4? vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2009 eg har nett byttet min 6 trinns s4 kasse med ein rs2 kasse. der byttet eg bare over alt av overføringer og slikt i fra gamlekasse, og så var det smokk på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2009 hvordan er det med mellomaksell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2009 bolt on. forskjellen er at s2 kasse har 1 stag til giroverføring, mens s4/s6 har 2 stag. kassene er like utvendig. og giroverføringen passer overens som Dag Stian skriver her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2009 eg har nett byttet min 6 trinns s4 kasse med ein rs2 kasse. der byttet eg bare over alt av overføringer og slikt i fra gamlekasse, og så var det smokk på.. Er det noe forskjell hvis man har en 5 trinns kasse (s4) fra før av og bytter til RS2 6 trinn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 5, 2009 det sto 5 trinns i min når eg kjøpte den, den blei byttet ut med ein s4 6 trinns utenproblemer.. har ikkje byttet mellom aksling eller noe sånt, var kansje litt forsjell på overføringsstagene. men det tørr eg ikkje sei sikkert, men det kan sikkert noen med ETKA sjekka opp i?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 5, 2009 Uten å sjekke nærmere er jeg ganske sikker på at 5-trinns i S4/S6 går direkte om hverandre med 6-trinns av et eller annet slag. Bare pass på at om du har bil med Proconten (det wiresystemet) er det ikke alle girkasser det går an å montere denne braketten på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 5, 2009 braketten passa rett på rs2 kassa iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 5, 2009 Jeg tror braketten skal passe på de aller fleste girkasser fra B4/C4-biler, mens om man bruker nyere kasser fra f.eks. B5, 4B og slikt mangler festepunktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...