Noen med erfaringer rundt Ditec behandling?

Anbefalte innlegg

Lurer på og bestille litt skjønnhets behandling til A4 før våren kommer!!

Noen med erfaringer rundt Ditec behandling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg tok Ditec på sin nye bmw i januar ifjor. Bilen ble blank og ganske glatt og fin i lakken, men han syns på ingen måte det var verdt det, så han kommer ikke til å fornye den.

Bilen blir både blankere og ikke minst mye dypere i lakken med vanlig lakkbehandling (rens, forsegling, voks). Men det kommer jo an på hva du ønsker:

Dersom du vil ha en bortimot vedlikeholdsfri og relativt blank lakk, er nok Ditec kjekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg tok Ditec på sin nye bmw i januar ifjor. Bilen ble blank og ganske glatt og fin i lakken, men han syns på ingen måte det var verdt det, så han kommer ikke til å fornye den.

Bilen blir både blankere og ikke minst mye dypere i lakken med vanlig lakkbehandling (rens, forsegling, voks). Men det kommer jo an på hva du ønsker:

Dersom du vil ha en bortimot vedlikeholdsfri og relativt blank lakk, er nok Ditec kjekt.

Ok,grunner til jeg lurer på og gjøre dette er vell att har ikke all verden med greie på dette med lakkrens,polering osv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på forum, det finnes noe om Ditec og bortfall av lakkgaranti...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dropp Ditec...

Gå inn på http://www.detailersclub.no, der er det mye nyttig å lære for nybegynnere... Men jeg ville glatt styrt unna Ditec, en god lakkrens, polering, forsegling og en fin voks er mye bedre enn Ditec...

Se på denne tråden, så ser du hva som går igjen: http://www.detailersclub.no/forum/index.php?showtopic=1955

Produktene får du hos http://www.scandicshine.no, god service gir han også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestemt meg for å prøve Ditec,siden mange skryter av, også her inne på forumet.

Men takker for alle tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velvel, hvorfor høre på noen som ikke vet hva de snakker om?? Spør Skotner, Ørjan Andreasse, Busch, Ole Gunner Finset bla hva de ville ha gjort...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velvel, hvorfor høre på noen som ikke vet hva de snakker om?? Spør Skotner, Ørjan Andreasse, Busch, Ole Gunner Finset bla hva de ville ha gjort...

Er ganske enig her. Selv ville jeg aldri hatt ditec behandling ettersom en "detailer" får mye bedre resultat ut av det. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Kjell, han glemte jeg å nevne ja:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestemt meg for å prøve Ditec,siden mange skryter av, også her inne på forumet.

Men takker for alle tips :)

Om du ikke har bestilt time ville jeg klart droppet det. Hadde Golfen min til Ditec i mai 2007. Og ja den ble blank som fy og alt så meget bra ut. Kjørte som vanlig. Vasket KUN for hånd. Våren 2008 kom og vårpussen skulle taes. Fikk sjokk. Lakken var utrolig matt. Selv kun voks fra Autoglym og håndpolering så ble det blankt i forhold. Hadde da brukt 4600.- på Ditec og om jeg skulle fortsette måtte jeg ut med nye 1300.- for etterbehandling. Noe som var helt uaktuelt. Leste litt rundt og fant http://www.scandicshine.no handlet noe småtteri som lakkrens, polish og voks. Kjøpte meg en BILLIG poleringsmaskn på Clas Ohlsson og satte igang. Tok hele bilen før Rudskogentreffet i August 2008. Siden er bilen KUN vasket. Bruk mye avfetting og Clay for å få bort asfalt som har satt seg fast nå i vinter på langturer, men fremdeles er bilen nesten like blank som i August. Gode produkter og hjelpemiddler får du til 1500.- og da har du til minst 10 bahandlnger. Trengerikke være verdensmester for å gjøre dette. Les litt på forumet som Bernhard linket til så klarer du dette med et like bra resultat selv og det til 1/5 av prisen på Det ditec koster deg de første 18 mnd.

: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Kjell, han glemte jeg å nevne ja:-)

Hehe, du glemte da også deg selv? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dropp Ditec og snakk med en av gutta på DCN om ikke de kan ta det for deg heller !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.