#1 Skrevet Mars 4, 2009 Hei Er det noen som vet hvordan man får av viskosekoblingen på aan motor. Har tatt knekken på 3 sånne lærreimer. den muteren sitter som f**n: rb : Håper på et kjapt svar:) Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2009 det sitter 3 små bolter bak vifta. skrur du ut de, kan du dra ut hele driten av braketten, så er den litt letter å hamed å gjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=146008 Håper du blir klokere av denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2009 da får jeg ut å prøve:) takk for svare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2009 dette funkerte dårlig.. de bildene du la ut er ikke en aan motor.. er det noen flere her som har noen tips. jeg får ikke løsna den muteren i mitden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2009 prøvd å skru feil vei? kan hende det er links gjenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2009 Skal du skifte den eller skal du skifte reg reim? Om det er sistnevnte kan du bare skru av selve viften. Utover dette er det riktig verktøy som er kongen ps. Jeg mener også å huske at den er links. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 4, 2009 det er links gjenger de på verkste må jo bruke noe spesial spesial værktøy. har holdt på siden 10 idag tidlig. begynner å bli sånn små lei nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 4, 2009 jeg må bytte lager i det hjule som reima går i. det er jo ikke bare bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 4, 2009 Crap jobb, anbefales og få lånt speialverktøy om du kan - husker jeg ikke gadd på A4'n Kosta 3 lapper elns m lager... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 4, 2009 skal opp på audi i morgen å høre. bilen står i deler nå hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 5, 2009 tror ikke det er ment at en vanlig menske skal få den av.. blir små forbanna nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 6, 2009 da er den ute... endelig ny er bestilt nå ble jeg glad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 6, 2009 Her er et bilde av verktøyet jeg lagde når jeg måtte ha av denne. Enkelt med sveiseapparat og vinkelsliper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 6, 2009 stemmer stemmer.. skal prøve å lage meg sånne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 10, 2009 den muteren på koblingen er IKKE links gjenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...