#1 Skrevet Mars 4, 2009 Er det mye arbeid å bytte dynamo på en audi S4 1999 mod og er det noe jeg må tenke ekstra på??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2009 1. - "Åpne" reimstrammer med 17mm fastnøkkel 2. - Skru ut kablene til dynamo (sitter bakpå, 2stk) 3. - Skru ut dynamo 4. - Dytt inn ny og skru til 5. - "Lås" reimstrammeren ved å sleppe den i ca. 45 graders posisjon igjen. Dette er vel alt! Lykke til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 4, 2009 ville som punkt 1. Skru av minus polen til batteri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2009 klarer jeg å få den ut under bilen, eller må jeg demontere fronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2010 Tar opp igjen en gammel tråd.. Hvordan er det og få ut dynamoen på S4 2.7 ? Ser veldig trangt ut, mye som må demonteres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2010 jeg måtte av med fronten men det er en rs4 da. tipper det er samme på s4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...