Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen her som har prøvd 10X18 med 265/35 bak på A4 B5?

Skulle gjerne hørt noen erfaringer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går på håret med Nankang 255/35 med ET40 på 10x18 på en Avant B5 med Quattro. Mulig fwd har litt smalere sporvidde bak så det går bedre med 265 men det blir ganske så tight!!!! 10x18 ET40 er iallfall MAKS som går bak på B5 uten større mods.

 

Bilde-bevis : På bildet så brukte vi en 3mm spacer i tillegg så felgen havnet på ET37. Bilen er en B5 Quattro Avant....

 

DSC00317.jpg

DSC00318.jpg

DSC00319.jpg

DSC00320.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal legges til at vi var to velvoksne karer som satt oss baki bagasjerommet på den bilen å gynget det vi var kar om. Det subbet faktisk ikke pga hjulet skråer litt innover ved neddemping. Men uten den 3 mm spacern hadde hjulet kommet enda litt lenger inn i hjulbuen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde 255 bak på min gamle a4 b5, med et35, det tok inni fjærbeinet bak, satte på 5mm spacer og fikk et 30 og da gikk det klar på innsida, men subba i skjermen med folk baki.

dette var bridgestone s-03, og de er jo vesentlig breiere en feks nankang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjula jeg tenker på kommer fra em mercedes sl med et 20, og masse gods som går å dreie vekk.

 

Kansje noen her har prøvd å valse ut hjulbua bak på en A4? Har lyst på de hjula, de var fete :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.