#26 Skrevet Mars 12, 2009 Mini-versjon (GT50%) av Eleanor (GT500)... Slår vel ikke helt an alle steder hadde kjørt den jeg. : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 12, 2009 Mini-versjon (GT50%) av Eleanor (GT500)... Slår vel ikke helt an alle steder Den var jævlig nais 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 13, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 13, 2009 Grunnen til at den andre tråden ble stengt, var for at den gikk inndirekte over på mobbing/latterliggjøring av personer. Bilder med bilens regnr synlig, vil bli slettet uten varsel. Nå har jeg slettet 2 innlegg allerede, så vennligst ikke legg ut bilder med regnr synlig. Personer med gjennkjennerlig ansikt skal heller ikke forekomme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 13, 2009 La dette bli en morsom bilde tråd, som var intensjonen fra starten av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 14, 2009 Jøye meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 14, 2009 Hmmmm...er det bare meg eller likner den Roveren på en Subaru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 14, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 14, 2009 Ser litt Photoshoppet ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 14, 2009 Ser litt Photoshoppet ut Er enig der, etter at jeg så bilde for andre gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 15, 2009 http://www.garaget.org/annonser/?view=152565 haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 15, 2009 http://www.garaget.org/annonser/?view=152565 haha.. Kunne passet på en japse-bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 17, 2009 FAntsifull Corrado: haha :http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cars-Trucks___Corrado-G60-1-8L-1990-converted-in-TURBOCHARGED_W0QQitemZ160321133869QQddnZCarsQ20Q26Q20TrucksQQddiZ2282QQcmdZViewItemQQptZUS_Cars_Trucks?hash=item160321133869&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A317%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318#ht_1430wt_1597 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 17, 2009 Stakkars Golf. Minner meg om den reklamen der Golf gråter:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 17, 2009 Kjøp nå-pris: €7000! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 18, 2009 Ramlet over noen bilder av en viss Passat... Ser ut som om interiøret er malt, hvis en ser på setet:p Med tanke på disse bildene, og de forrige vi har sett, så lurer jeg på hvor ofte denne bilen blir "bygget om"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 18, 2009 Ramlet over noen bilder av en viss Passat... Ser ut som om interiøret er malt, hvis en ser på setet:p Med tanke på disse bildene, og de forrige vi har sett, så lurer jeg på hvor ofte denne bilen blir "bygget om"... ser jo ut mr.bean maling. dynamitt og en 25 l.. : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 18, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mars 18, 2009 Den passaten burde hatt en egen prosjekttråd der vi kunne se utviklingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mars 18, 2009 Ramlet over noen bilder av en viss Passat... Jo, takk skal du ha! Brus + bildene + stor overraskelse + latter = svelge vrangt Er ikke denne pappkassen avskiltet enda?! Noen som tar utfordringen på å bygge en kopi av denne? Jeg kan sponse med papp, popnagler, alu-plater og hvitmaling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mars 18, 2009 Den bilen er så stygg at det ikke finnes ord! Jeg vet at forrige tråd ble stengt pga av mobbing slik som dette, men det får da finnes grenser! Føler behov for avreagering på ett eller annet vis hver gang jeg ser bilen av den klumpen der. Og så går det rykter om at eieren faktisk synes at bilen er tøff... Da gjør du det så feil at det ikke er morsomt lenger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mars 19, 2009 Fant denne i lunsjpausen i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mars 19, 2009 Vet ikke om denne hører i "Feil" eller "Riktig" tråden, men jeg syns en Sierra er helt feil uansett hvordan man vrir og vender på det, derfor havner denne her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mars 19, 2009 (endret) Vet ikke om denne hører i "Feil" eller "Riktig" tråden, men jeg syns en Sierra er helt feil uansett hvordan man vrir og vender på det, derfor havner denne her... Limoworth: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mars 19, 2009 Ramlet over noen bilder av en viss Passat... Ser ut som om interiøret er malt, hvis en ser på setet:p Med tanke på disse bildene, og de forrige vi har sett, så lurer jeg på hvor ofte denne bilen blir "bygget om"... oj er dene norsk også. hvor går den da? kunde jo ha spece felga llitt da han skule ha såpass breddinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...