#276 Skrevet Juni 2, 2009 Merket vises ikke på bildet, men det kommer standard på grillen som er med på fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Juni 2, 2009 Aha Begynnte å lure på om jeg virkelig var blind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Juni 2, 2009 : eek : IKKE si at denne fargen er "standard"....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Juni 2, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Juni 2, 2009 klarer virkelig ikke å se quattro merket på den grillen je gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Juni 2, 2009 denne så jeg på gatebil, og det værste av alt er at den faktisk fikk en eller flere pokaler for "et annet som jeg ikke gadd å bry meg om hvertfall" det er liksom en ford mondeo (st 200 tror jeg det var) med hjemme laget styling.... fysj og føj..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Juni 2, 2009 den mondeon der var rett å slett grusom haha vær sin smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Juni 2, 2009 Når vi først er inne på greier fra Rudskogen... Noen som ser noe feil her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Juni 2, 2009 klarer virkelig ikke å se quattro merket på den grillen je gitt Syns ikke på bildet, men den rattet rundt på Wörtherseetreffet med merket der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Juni 2, 2009 en porsche med taket nede på en støvete grusplass?? synes jeg hvertfall var helt feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Juni 2, 2009 TI poeng, Raymond! Bilen min var gul når jeg kom tilbake (er grønn til vanlig). Dessverre var Porschen kjørt, men jeg skulle likt å fått et bilde av interiøret i den etter noen timer: haha : Eventuelt stått og kost meg når eieren kom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Juni 3, 2009 Dette bildet av jo kunst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Juni 3, 2009 artig tråd dette..... hva folk seriøst får til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Juni 4, 2009 Denne er vell "litt" feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Juni 4, 2009 Denne er vell "litt" feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Juni 4, 2009 den er da storppe noe da. to stopper og to kjettinger ser det ut som. er vel ikke så ille det. men kunde jo satt på ne blinkelampe bak da. er vel påkrevd det med sån transport. men ser ut som onkel blå ikke var så fornød heller hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Juni 4, 2009 den er da storppe noe da. to stopper og to kjettinger ser det ut som. er vel ikke så ille det. men kunde jo satt på ne blinkelampe bak da. er vel påkrevd det med sån transport. men ser ut som onkel blå ikke var så fornød heller hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Juni 9, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Juni 9, 2009 Feil som faen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Juni 9, 2009 Noen som ser hva som er feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Juni 9, 2009 (endret) Nei ?? Ser du noe feil? Er jo byttet med en bedre motor en det som skal sitte der orginalt. Så kan ikke være det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Juni 9, 2009 Eneste feil jeg ser med den bilen er måten den blir kjørt på Jo også vag coilene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Juni 9, 2009 Nei ?? Ser du noe feil? Er jo byttet med en bedre motor en det som skal sitte der orginalt. Så kan ikke være det. JEG syns det er feil å ha en M5 motor i et Audi karosseri. Motoren er sikker 1000 ganger bedre enn en 20vt motor, men syns fortsatt det er feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Juni 9, 2009 JEG syns det er feil å ha en M5 motor i et Audi karosseri. Motoren er sikker 1000 ganger bedre enn en 20vt motor, men syns fortsatt det er feil.. Nææ. Det beste fra 2 værdner blir aldri feil kombinert sammen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Juni 11, 2009 Bare for å være sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...