#301 Skrevet Juni 11, 2009 Siden denne bilen er i klubben tråkker jeg sikkert noen på tærne her, men slik behandler man bare ikke en Corrado! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Juni 11, 2009 Njaa.. Bra parkert:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Juni 11, 2009 Skjønner jævla godt, hadde ikke turt å sette meg inn i en LADA jeg heller:) Lada CAB 2009 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Juni 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Juni 12, 2009 JEG syns det er feil å ha en M5 motor i et Audi karosseri. Motoren er sikker 1000 ganger bedre enn en 20vt motor, men syns fortsatt det er feil.. kunne ikke vært mer enig, en audi skal ha audi motor, punktum! å det er ingen bmw sekser som slår femmerlyden, samme faen hva som blir gjort med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Juni 16, 2009 (endret) Ok. Kleenex-dispenser er en kjekk ting og ha i bilen, og griser er da søte. ... Men det går vel ann å velge en annen modell? Frekk denne her! Vet at denne strider mot reglene, men jeg velger å vise skilt allikevel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Juni 16, 2009 På Vålerbanen på TT classic sist helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Juni 16, 2009 Å HERREGUD!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Juni 17, 2009 fler bilder av s4n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Juni 17, 2009 (endret) fler bilder av s4n Hakke fler, eieren sto rett bortenfor, så ville ikke ta fler sånn bare fordi bilen var stygg hehe. Men resten av bilen var ca like jævlig, hele veien. Helt utrolig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Juni 17, 2009 S4 Rat look ? haha ser det for meg , hadde vært javli spesielt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Juni 17, 2009 Den S4'en fortjener litt kjærlighet... For dumt at slike biler skal gå til spille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Juni 19, 2009 Denne Merca har så mye plast at de fant det passende å stille den ut utenfor Nille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Juni 19, 2009 Denne Merca har så mye plast at de fant det passende å stille den ut utenfor Nille! Er ikke enig i at den passer her, men alle får han sine meninger;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Juni 19, 2009 kan bidra litt jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Juni 20, 2009 hmmm ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Juni 20, 2009 Hahah har du sett. Ser ut som det er brukt ei finerplate som hekkskjørt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Juni 21, 2009 Da har jeg vært på nettby-jakt en gang til jeg! Denne gangen fant jeg dette mesterverket: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Juni 22, 2009 Denne Merca har så mye plast at de fant det passende å stille den ut utenfor Nille! Denne som står på Stoa-senteret i Arendal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Juni 22, 2009 Da har jeg vært på nettby-jakt en gang til jeg! Denne gangen fant jeg dette mesterverket: Det er ÉN ting jeg aldri blir helt klok på, og det er at folk virkelig gidder å legge masse tid og penger i å gjøre en bil så stygg Men selvsagt, hver sin smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Juni 22, 2009 Da har jeg vært på nettby-jakt en gang til jeg! Denne gangen fant jeg dette mesterverket: Haha!! gamle naboen in. eier heter lasse og bor på furuset i oslo. den har også LSD dører hehe 1.8l 90hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Juni 22, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Juni 22, 2009 Da har jeg vært på nettby-jakt en gang til jeg! Denne gangen fant jeg dette mesterverket: ikke ulik mange biler her i klubben denne,masse plastik fantastik ala Tupperware.har sett mye værre en dette: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Juni 22, 2009 hmmm ??? ser jo nesten ut som en fiat uno med Hørmann styling denna hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Juni 23, 2009 Er ikke enig i at den passer her, men alle får han sine meninger;) Kom ikke her å si at 6 angel eyes i fronten på en Mercedes ikke er feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...