Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

må folk reposte samme bilen om igjen heiletida??? den grønne er ikkje pen men den treng ikkja å komma fra 3 ganger.

i første post står det at man det er ein bilde tråd og ikkje ein skravle tråd......

 

ugly-car-67.jpg

new-car.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er mit biddrag :

 

ONESHOT.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er feil med den ?

syns den ser veldig riktig ut jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er feil med den ?

syns den ser veldig riktig ut jeg

 

Enig.

Litt skeptisk til speila, viskeren og eksosen, men ellers er det jo en pen bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Beklager Kim, men denne klarer jeg ikke la passere!)

Geir, nøyaktig HVOR er den golfen feil??: klø :

Eneste feilen jeg finner, er at det ikke er mitt navn som står i vognkortet:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er feil med den ?

syns den ser veldig riktig ut jeg

 

Bilen er strøken byggd og alle har vær sin smak. bla bla bla.

 

Jeg mener bilen er en alt for stor blanding av forskjellige stilarter. Singelvisker er vel 90talls tilbehør, angeleyes, "F1" speil, Audi dørhåndtak, helt clean bakluke og ikke minst for nye dører i forhold til gammle fangere.

 

Er nesten som om bilen er delt i 2 ved profilen midt på siden. Øverste delen er 90talls inspirert og resten under er retro inspirert

 

Ja trender ble skapt fordi folk turte å stikke seg fram og gjøre ting ingen annen hadde gjort før.

Less is more;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Ghost er en vanvittig rå golf jeg. Synes så absolutt den har alt av riktig tilbehør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som ser feilen?:confused:

 

4224_90119222203_693357203_2414572_43330

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Beklager Kim, men denne klarer jeg ikke la passere!)

Geir, nøyaktig HVOR er den golfen feil??: klø :

Eneste feilen jeg finner, er at det ikke er mitt navn som står i vognkortet:nana:

 

Det er en delt sak :

 

Eieren av denne bilen har lagt ut bilder av en bil jeg har bygget i denne tråden

 

Og det som Henrik skriver - en evig blanding av ting som jeg mener ikke passer sammen.

( syntes monoviskeren, speila, eksosen og bakluka hører hjemme på en annen stil en resten bygger på)

 

Så får han mene den jeg bygget var stygg - og jeg mene den han bygget er stygg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på siste bilde: breddinga? ser litt selvgjort ut egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en delt sak :

 

Eieren av denne bilen har lagt ut bilder av en bil jeg har bygget i denne tråden

 

Og det som Henrik skriver - en evig blanding av ting som jeg mener ikke passer sammen.

( syntes monoviskeren, speila, eksosen og bakluka hører hjemme på en annen stil en resten bygger på)

 

Så får han mene den jeg bygget var stygg - og jeg mene den han bygget er stygg.

 

hahah lite bra da.stakker,ikke lett og bli kritisert... : gråter :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er strøken byggd og alle har vær sin smak. bla bla bla.

 

Jeg mener bilen er en alt for stor blanding av forskjellige stilarter. Singelvisker er vel 90talls tilbehør, angeleyes, "F1" speil, Audi dørhåndtak, helt clean bakluke og ikke minst for nye dører i forhold til gammle fangere.

 

Er nesten som om bilen er delt i 2 ved profilen midt på siden. Øverste delen er 90talls inspirert og resten under er retro inspirert

 

Ja trender ble skapt fordi folk turte å stikke seg fram og gjøre ting ingen annen hadde gjort før.

Less is more;)

 

Kan være enig med deg om en del stilbrudd på denne bilen, men ikke når det gjelder dører og fangere. Alle 88/89 og noen 90/91 modeller hadde dette originalt, og de har alltid vært mine soleklare 2'er favoritter. Den evige klassikeren G60 limited har også denne kombinasjonen. Kaller du den feil, fratar jeg deg herved retten til å kommentere 2'er Golfer. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så får han mene den jeg bygget var stygg - og jeg mene den han bygget er stygg.

Joda, det er ikke for ingenting vi lever i et fritt og demokratisk land:)

Du burde skrevet det i posten din "svar på tiltale" elns, så hadde det nok ordnet seg;)

 

Får slenge på noen andre som gjør ting heelt feil og, for å blidgjøre reglene:

 

bilde008.jpg

 

bilde003.jpg

 

bilde011.jpg

 

bilde018.jpg

 

bilde019.jpg

 

bilde022.jpg

 

bilde017.jpg

 

bilde021.jpg

 

Går en GRIM 2ergolf her i distriktet, skal se om jeg kan få tatt noen bilder av den: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde022.jpg

 

:

 

Er ikke det sånn Kina expressen-bil? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

L3dpcDQvaW1hZ2UvP3NpemU9b3JnJmlkPTEwOTE4

 

Bildet er skannet fra et foto fra 1991 og er fra et uhell jeg hadde med min første bil.

Situasjonen var slik: Jeg satt i bilen med døra åpen og pratet med en kompis (med bena ut) om hvor lettstarta bilen ble etter at jeg hadde mekka på den. Vridde likegått på nøklen for å vise. Biln varlettstarta den og den sto også i gir. Bilen gikk fremover og rett fremfor sto det en fin porshe (jeg fortsatt med bena ut av døren) svinger på innstinkt unna til høyre over en lav mur. Problemet var bare at muren ble høyere og jeg hadde et hjul på plenen og et på murkanten (fortsatt med bena ut gjennom døra.) Fikk til slutt slått av tenninga (panikk) og resultatet ser dere på bildet.

Bilen er en VW Polo 1982mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

L3dpcDQvaW1hZ2UvP3NpemU9b3JnJmlkPTEwOTE4

Hadde et til av samme situasjon!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første tanken min til det over var at det var gjort i mangel på løftebukk - grei tilkomst under der ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første tanken min til det over var at det var gjort i mangel på løftebukk - grei tilkomst under der ? :)

 

Ja det hadde vært mulig det. Men jeg hadde ikke tord å kjøre bil'n så bakhjulet sto i friluft.

Jeg var vetta skremt for at biln sku velte helt med det samme:shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det sånn Kina expressen-bil? :P

 

Pizza og Kinaexpressen ja, men verdens enkleste telefonnummer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er mit biddrag :

ONESHOT.png

hehe

 

tror ikke jeg trenger komentere noe her engang... tror du skjøl vet du driter litt på draget da men : rolleyes

er lov å ha sine meninger da

for meg betyr det ikke en dritt om du eller noen andre liker eller ikke liker bilen min for å være helt ærlig, jeg har bygget den slik JEG vil ha den og er veldig glad i den slik den er, i å med at det kommer noen små forandringer på bilen for jeg ser ikke på den som 100% fullført

 

men igjen beklager for "fornærmelsen" håper ikke du ble altfor lei deg da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om den er postet men..:

obj.phpi?o=2727713&w=548&h=179&ee=

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe

 

tror ikke jeg trenger komentere noe her engang... tror du skjøl vet du driter litt på draget da men : rolleyes

er lov å ha sine meninger da

for meg betyr det ikke en dritt om du eller noen andre liker eller ikke liker bilen min for å være helt ærlig, jeg har bygget den slik JEG vil ha den og er veldig glad i den slik den er, i å med at det kommer noen små forandringer på bilen for jeg ser ikke på den som 100% fullført

 

men igjen beklager for "fornærmelsen" håper ikke du ble altfor lei deg da : rolleyes

 

Føler ikke jeg har "dritt på draget" jeg mener dønn seriøst den passer inn her men tanke på tingene som er nevnt.

Eneste grunnen til at jeg fant den var at jeg ville se hvem du var.

 

Nå er det faktisk 6 år siden jeg bygget den andre og hadde ikke gjort ting likt i dag så har ikke store problemer med at den ikke passer inn etter dagens normer. Tidene og trendene forandrer seg ,det fantes ikke mange "old school" da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler det ble mye uthenging her ijenn nå. Hva med å poste biler som er ekstremt feil. Ikke en fiin golf som kansje du synst er feil.... Ikke for å henge ut deg som synst den er feil men tråden sporer rett å slett litt av ijenn nå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes den Ghost golfen var fet jeg: rock :

 

Meen, tilbake til hva tråden handler om:

127200265924PM57221.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler det ble mye uthenging her ijenn nå. Hva med å poste biler som er ekstremt feil. Ikke en fiin golf som kansje du synst er feil.... Ikke for å henge ut deg som synst den er feil men tråden sporer rett å slett litt av ijenn nå....

 

Så lenge vi holder oss til egne meninger, og ikke begynner å kaste skitt, så burde det gå bra.

At vi alle har forskjellig smak viser jo denne tråden veldig bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.