#376 Skrevet Juli 6, 2009 syns ikke den siste der var så feil jeg? kanskje han kunne droppa terningene, men var kult med blått men vær sin smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet Juli 6, 2009 Se en gang til. Sjekk trekkene på A-stolpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet Juli 6, 2009 Jeg syntes personlig det ble altfor mye blått. Fælt trekk på A-stolpene og ikke minst den utrolige fæle boost gauge holderen på venstreside. Men hver sin smak;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet Juli 6, 2009 hehe det trekket var rått da haha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet Juli 6, 2009 fant 2 jeg tenkte jeg kunne dele med dere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet Juli 6, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet Juli 6, 2009 Sitter og surfer etter felger til A4'en, og da kom jeg over disse FLOWER POWER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet Juli 8, 2009 Så denne Golfen i Skottland her om dagen, flotte baklykter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet Juli 8, 2009 Pent stykke arbeid.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet Juli 8, 2009 Mer pent arbeid.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet Juli 9, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet Juli 9, 2009 Han der, han har missforstått ALT: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet Juli 9, 2009 Den siste der er faktisk mega FAIL og! haha går det ann .. Det bilde av 5'er golfen eller hva det var med blått , om bilen er rektig stil passer det inni imo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet Juli 9, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet Juli 9, 2009 (endret) Får hive meg på her: Under tvil Tror ikke det går ann å få en tomme mindre på den Man kan vel være glad for at det er PS, men at noen faktisk har tenkt tanken.. skremmende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet Juli 9, 2009 Hva er hjulene på taket til..? I tilfelle velt??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet Juli 9, 2009 Hva er hjulene på taket til..? I tilfelle velt??? Står et par sånn rett i nærheten av der jeg bruker å være i Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet Juli 9, 2009 Hva er hjulene på taket til..? I tilfelle velt??? haha.. går sikkert an å vippe hele overdekselet bakover, vips så har du en tilhenger:) vill tipping men. eller kom til å tenke på at det sikkert er når han skal ut av bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet Juli 10, 2009 ser ut som det er et slags kjøretøy som kan brukes som Gondolbane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet Juli 10, 2009 Et par bilder jeg tok tidlig i vår. Jeg vil påstå at det her er feil, dessverre hadde han som dro hengeren dratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet Juli 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet Juli 11, 2009 Dessverre fikk jeg ikke tatt noe bilde da eier satt rett ved siden av og rullet rullings eller noe slikt, men her om dagen i Elverum så jeg en Golf 3 VR6 med singleframe-front og noe annet vulgært plastikkskrot rund baut. Håper jeg ser den igjen og får tatt et bilde til skrekk og advarsel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet Juli 12, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet Juli 12, 2009 Hva skjedde med TS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet Juli 12, 2009 Hva skjedde med TS? Lurer på det samme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...