#451 Skrevet August 2, 2009 MTM? -,. Står det ikke BOFFEN eller noe slikt med sånne europris-bokstaver eller hva faen det er forno da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet August 2, 2009 Står det ikke BOFFEN eller noe slikt med sånne europris-bokstaver eller hva faen det er forno da? BOPPEN ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet August 2, 2009 bla bla bla, back to tåpikk.. Fikk inn en skadebil på jobben her forleden som hadde kjørt på en elg, riktig nok ikke kundens feil, da dette kan skje hvem som helst. Men det jævligste var når jeg tittet inni bilen og ja, det ER avføring..... (NB: her er bilen blitt spylt en gang allerede, det lå tarmer og dritt overalt..... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet August 2, 2009 å fytti katta! synstes synd på vedkommande som måtte vaska opp driten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet August 2, 2009 Denne fronten blir vel litt feil på A8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet August 2, 2009 og ja, det ER avføring..... (NB: her er bilen blitt spylt en gang allerede, det lå tarmer og dritt overalt..... ) Shit. Hvordan fikk elgen til dette egentlig? Dret den på vei inn eller noe..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet August 2, 2009 Shit. Hvordan fikk elgen til dette egentlig? Dret den på vei inn eller noe..? den tok vell "Rennj-fart":p for de som tok den. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet August 2, 2009 Denne sto på parkeringa på jobben her om dagen. Ble ikke overrasket når jeg så hvor han var fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet August 2, 2009 Shit. Hvordan fikk elgen til dette egentlig? Dret den på vei inn eller noe..? etter hva jeg har hørt var elgen ganske høy, og har antageligvis truffet elgen et sted i mage regionen som har medført at hele tarmdritten og innvoler hadde .... ja.. "puke".. dere kan tenke/se dere utfallet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet August 2, 2009 å vi gratulerer med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet August 2, 2009 å vi gratulerer med dagen hahaha, seriøst, jeg tok faktisk bilde av denne i stad selv,og skulle legge den ut, men da kom du meg i forkjøpet gitt... nydelig denne gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet August 2, 2009 å vi gratulerer med dagen Heheeeeey... detta er bilen til frisøren min:p Helt seriøst faktisk, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet August 2, 2009 å vi gratulerer med dagen sett den der en del i hamar ja, makan til stygg bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet August 3, 2009 hadde ikke noe valg.. måtta bare hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet August 3, 2009 Fikk inn en Audi A4 Tdi hvor dama sa bilen ikke ville gå lengre, men hadde ikke hørt noenting før den bare stoppet.. En rask titt viste seg at multireima hadde ryki, men når vi først tok en nærmere titt, så. så vi dette i bunnen: Derifra lar jeg bildene tale for seg selv: Dette kan jo ikke ha gått bra.. Tenkte du "riktig" så fikk du rett Alt for å spare penger på å ikke bytte multi- og registerreim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet August 3, 2009 Det der så kjent ut:) Var akkurat sånn som min var også. Jeg satte på ny multi reim men byttet ikke strammeren. Gikk i 1 dag så stoppet bilen. Da hadde multireima spjæla og tvinnet seg rundt akkuratt sånn som på bildet. Hadde også tvinnet seg innover som resulterte i at reg reima hoppet over 2 hakk. Men jeg hadde flaks da. Byttet multi + reg + strammer så var det tut og kjør igjen. Så toppen min overlevde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet August 3, 2009 Okei, så ut som at den bare hadde hoppet over en tann, men når det ligger spon og deler av ventilkoppen rundt kammen, samt at ventil nr. 3 står kilt i åpen pos. da er det lite håp gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet August 5, 2009 Fin parkering:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet August 5, 2009 Nå skal de sies at ingen visste at det var en bil bak containeren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet August 5, 2009 hehe ville nok hatt det bedre enn det ja... men ille det her å! Dette har jeg faktisk sett på en moped bil i Oslo en gang. Men den hadde hjul av det svingbare slaget, på høyre side foran! Ble ikke noe mindre moro av at den sto parkert utenfor blindeforbundet heller. Synd jeg ikke har det bildet lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet August 6, 2009 Presiserer IGJEN at det ikke skal postes linker til biler med usladdet reg.nr, finn.no annonser el! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet August 6, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet August 6, 2009 Siste bildet der, er det moderne palmesøndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet August 7, 2009 Kjør på med småkjekling gutta, så har vi veldig snart rundet av Ed. 2 av denne tråden også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet August 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...