#451 Skrevet Juli 27, 2009 Inspirasjon til FK-golfen...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Juli 31, 2009 Ikke helt riktig detta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Juli 31, 2009 (endret) http://www.eub.no/nyheter/article4491061.ece Bak rattet på varebilen satt en 35 år gammel mann fra Follo. Håkon:p? var det du siden du var ute og handla i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Juli 31, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet August 1, 2009 alt jeg kommer over. dette kan umulig være rett? stikker jo rundt 3 meter ut etter hengeren og 1 meter før hengeren. og vekta da? og ingen merking. skulle ha gidd han en liten fik for det dær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet August 1, 2009 På tur hjem fra Sandefjord igår, møtte vi denne etter veien etter Oslo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet August 1, 2009 Vel. Merking bak burde han hatt. At ting stikker frem over draget kan ingen nekte for, så lenge det er tilstrekkelig sikring. Og når det gjelder vekta, så vil jeg ikke garantere noe som helst, men jeg har jo sett hengere med nyttelast på rundt 3 tonn, og det er sikkert å få hengere med høyere nyttelast enn det også. Så det er nok ikke sikkert det er så ille som det ser ut til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet August 1, 2009 Ser heller ingen problemer med det hengerlasset der. Er en boggy henger så tviler på at vekten er så ille. Som nevnt av Håkon har det ingen ting å si at det stikker over draget. Er heller ikke ulovlig at ting stikker ut bak hengeren MEN han burde kansje hengt på en varsling bakerst på lasten ja. Det er det eneste jeg ser som er feil her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet August 1, 2009 Burde? Det er ikke noe en kan velge å gjøre, det er påbudt å merke alt som stikker ut. I tillegg er maks overheng utenfor en hengerramme på maks 1m. Så om det stikker 3m utom så er det ulovlig og ikke minst trafikkfarlig å kjøre med i trange veikryss og slikt. Veiver lett med deg både syklister og diverse med litt sving på det der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet August 1, 2009 En annen ting som kan kommenteres der er hvorvidt den gamle voyageren har lov til å dra det hengerlasset der. Men jeg har sett værre lass enn det der langs landeveien uansett. Virker som det er en gjengs oppfatning at hvis det er mulig å få med seg tingen på en tilhenger, og hengerkoblinga passer på kula på bilen, da er det visst greit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet August 2, 2009 På tur hjem fra Sandefjord igår, møtte vi denne etter veien etter Oslo.. Hva står det på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet August 2, 2009 Hva står det på bilen? MTM? -,. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet August 2, 2009 MTM? -,. Klarte ikke lese det på det bildet ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet August 2, 2009 MTM? -,. Står det ikke BOFFEN eller noe slikt med sånne europris-bokstaver eller hva faen det er forno da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet August 2, 2009 Står det ikke BOFFEN eller noe slikt med sånne europris-bokstaver eller hva faen det er forno da? BOPPEN ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet August 2, 2009 bla bla bla, back to tåpikk.. Fikk inn en skadebil på jobben her forleden som hadde kjørt på en elg, riktig nok ikke kundens feil, da dette kan skje hvem som helst. Men det jævligste var når jeg tittet inni bilen og ja, det ER avføring..... (NB: her er bilen blitt spylt en gang allerede, det lå tarmer og dritt overalt..... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet August 2, 2009 å fytti katta! synstes synd på vedkommande som måtte vaska opp driten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet August 2, 2009 Denne fronten blir vel litt feil på A8. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet August 2, 2009 og ja, det ER avføring..... (NB: her er bilen blitt spylt en gang allerede, det lå tarmer og dritt overalt..... ) Shit. Hvordan fikk elgen til dette egentlig? Dret den på vei inn eller noe..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet August 2, 2009 Shit. Hvordan fikk elgen til dette egentlig? Dret den på vei inn eller noe..? den tok vell "Rennj-fart":p for de som tok den. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet August 2, 2009 Denne sto på parkeringa på jobben her om dagen. Ble ikke overrasket når jeg så hvor han var fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet August 2, 2009 Shit. Hvordan fikk elgen til dette egentlig? Dret den på vei inn eller noe..? etter hva jeg har hørt var elgen ganske høy, og har antageligvis truffet elgen et sted i mage regionen som har medført at hele tarmdritten og innvoler hadde .... ja.. "puke".. dere kan tenke/se dere utfallet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet August 2, 2009 å vi gratulerer med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet August 2, 2009 å vi gratulerer med dagen hahaha, seriøst, jeg tok faktisk bilde av denne i stad selv,og skulle legge den ut, men da kom du meg i forkjøpet gitt... nydelig denne gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet August 2, 2009 å vi gratulerer med dagen Heheeeeey... detta er bilen til frisøren min:p Helt seriøst faktisk, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...