Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Må jo være noen som har stjålet felger, ingen normale folk ville latt en RS4 stå parkert sånn der :P (ingen annen type bil heller forhåpentligvis)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en kompis som har fått bilen ripa opp og stjålet felgene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kaller dem ikke Skropel for ingenting :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle spørre om du var teit eller... men så så jeg det er open air? W.T.F .......

DET er veldig feil på slik bil

ellers var resten ganske fett minus sidespeil : dum :

Taket var vel den minste bekymringa på den bilen, eller? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vel være en stor soleklar FAIL!!?

FAIL.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ironi]Var ikke så ille det da? Linjene på audi-grillen følger linjene på resten av bilen ganske så flott og i tillegg fikk han plass til deilig hvit engangsgrill på hver side. Jeg ble jaggu inspirert til å gjøre det samme! :) [/ironi]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha.. [gapskratt]Ja, helt enig, jeg må finne en opel vectra-front å montere på min Audi V8[/gapskratt]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom over denne fine situasjonen i stad:

13092009191.jpg

13092009193.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe:) Den siste der minner meg om en helt lik hendelse som skjedde rett utenfor her. En bmw kjørte opp på en sånn steinblokk.. Sjåføren hadde visst prøvd å ta opp mobilen så lå på gulvet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må vel kunne defineres som FEIL!

Link til Youtube om video ikke dukker opp som ventet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrives slik: [jutjub]n76D54YQ6Rg[/jutjub] Bytt ut jutjub med youtube :)

HK, NM og KG-fail!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi!

Var på dyrsku`n i Seljord i helga. Rakk desverre ikke å ta et bilde av motivet vw - audiclub campingvogna med en Nissan Pathfinder som trekkvogn. Ikke noe mot Nissan bilen men i samband med den campingvogna ble det vel litt feil?: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen burde vel egentlig gått opp til førerprøven på nytt. : eek :

Det skal legges til at ingen av bilene nederst i bildet sto der da lastebilen parkerte.

Edit:

Legger også ved et bilde som viser riktig parkering. :)

2009_0914_085639AA (Custom).jpg

CIMG0287 (Custom).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på om dette er en video som er kødda med eller om det er et elendig videopptak.. Feil er det uansett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi!

Var på dyrsku`n i Seljord i helga. Rakk desverre ikke å ta et bilde av motivet vw - audiclub campingvogna med en Nissan Pathfinder som trekkvogn. Ikke noe mot Nissan bilen men i samband med den campingvogna ble det vel litt feil?: rolleyes

Hengeren min/vår blir denne helgen trukket av en Hiace... Cyaneed har lånt den til sin turnè i Finnmark... Ser kansje også litt snodig ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på om dette er en video som er kødda med eller om det er et elendig videopptak.. Feil er det uansett

Å Herregud! : eek :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi!

Jeg lurer litt mer på hva klubbvogna faktisk gjorde på fesjå jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.