#751 Skrevet Oktober 20, 2009 tror den følger med gardintrapp til denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#752 Skrevet Oktober 20, 2009 Denne var jo faktisk kul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#753 Skrevet Oktober 20, 2009 Hvordan i helvette kommer en seg oppi noe sånt a?Tar rennfart og hopper opp eller? Du lukker opp døra, klatrer inn. Og voila! Du er inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#754 Skrevet Oktober 20, 2009 God gammel schlager i nord-trøndelagsområdet! Skikkelig skrulling på en 28 + - år , som har ødelagt denna siden den var orginal i 2006. Interiøret er malt hvitt (ser ut som blanko, det som er brukt!) Ord kan ikke beskrive denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#755 Skrevet Oktober 20, 2009 God gammel schlager i nord-trøndelagsområdet! Skikkelig skrulling på en 28 + - år , som har ødelagt denna siden den var orginal i 2006. Interiøret er malt hvitt (ser ut som blanko, det som er brukt!) Ord kan ikke beskrive denne Har vert mange innlegg i tråden om denne bilen.. Syns faktisk det er veldig god inspirasjon jeg! her demonstrerer han hvordan det ikke skal gjøres, med glans! Jeg har så lyst så lyst, til å si noe stygt om slike folk, men skal ikke gjøre det her! Har lyst til å se denne bilen live! For da kan jeg ødelegge den! Oj, jeg glemte at den faktisk ikke kan bli mer ødelagt:) ARGH: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#756 Skrevet Oktober 20, 2009 God gammel schlager i nord-trøndelagsområdet! Skikkelig skrulling på en 28 + - år , som har ødelagt denna siden den var orginal i 2006. Interiøret er malt hvitt (ser ut som blanko, det som er brukt!) Ord kan ikke beskrive denne IMPONERENDE!!! Dette MÅ være den mest uheldige styling jeg har sett noen gang...flere bilder please! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#757 Skrevet Oktober 20, 2009 (endret) Wææææææ......Er det mulig ? : dum : Før jeg hadde kjørt den bilen, hadde jeg helle krøpet rundt....Motbydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#758 Skrevet Oktober 20, 2009 Det ligger mye bilder av denne "Passaten" lengre bak i tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#759 Skrevet Oktober 20, 2009 (endret) Det ligger mye bilder av denne "Passaten" lengre bak i tråden Joa, men den har jo fått nytt utseende nå ser det ut som.. Men fortsatt ingen forbedring Edit... Jeg har en idè hvorfor han har gjort dette... Han er så lei parkeingsbulker og riper i lakken.. Så nå får han bare riper i lakk....... pappen! Billig å fikse i det minste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#760 Skrevet Oktober 20, 2009 Joa, men den har jo fått nytt utseende nå ser det ut som..Men fortsatt ingen forbedring Edit... Jeg har en idè hvorfor han har gjort dette... Han er så lei parkeingsbulker og riper i lakken.. Så nå får han bare riper i lakk....... pappen! Billig å fikse i det minste Tror ikke denne karen er redd parkeringsbulker... Er nok nærmere det at han vil ha luft pute fartøy...se på det store vannet han må krysse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#761 Skrevet Oktober 20, 2009 50kr fra meg til den som klarer å videofilme et "intervju" med eieren av Passaten. Vært spennende å høre denne fyrens mål og meninger bak å ødelegge denne bilen - eller som det sikkert heter seg i hans verden; gjøre bilen finere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#762 Skrevet Oktober 20, 2009 50kr fra meg til den som klarer å videofilme et "intervju" med eieren av Passaten. Vært spennende å høre denne fyrens mål og meninger bak å ødelegge denne bilen - eller som det sikkert heter seg i hans verden; gjøre bilen finere. Spanderer lett 50,-lapp jeg også, men da vil jeg ha 50% av disdribusjons rettighetene (det kan det nok tjenes penger på) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#763 Skrevet Oktober 20, 2009 50kr fra meg til den som klarer å videofilme et "intervju" med eieren av Passaten. Vært spennende å høre denne fyrens mål og meninger bak å ødelegge denne bilen - eller som det sikkert heter seg i hans verden; gjøre bilen finere. Skal ha mere en 50kr for og intervjue den fyren jeg ja. Jeg og en kompis møtte på han og lo vel litt av bilen. Noe som han så, og da ble han lite hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#764 Skrevet Oktober 20, 2009 +50 fra meg. gogo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#765 Skrevet Oktober 21, 2009 100kr fra meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#766 Skrevet Oktober 21, 2009 100kr fra meg! 100,- fra meg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#767 Skrevet Oktober 21, 2009 Dekker noen flybilletten skal jeg gjøre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#768 Skrevet Oktober 21, 2009 den passaten er det køddet med vilje.... han vet den ser drit ut ... men forsatt meningsløst med andre ord Attentionwhore og det går rykter om at det er ganske powerful motor i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#769 Skrevet Oktober 21, 2009 er vel en v6 med trekk på alle 4 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#770 Skrevet Oktober 21, 2009 jup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#771 Skrevet Oktober 21, 2009 100 kr fra meg og! Kom igjen folkens! Han dusten må vi bare få på film: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#772 Skrevet Oktober 22, 2009 Hva med at dere lager en egen tråd for de som vil betale, så slipper vi side opp og side ned med innspill her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#773 Skrevet Oktober 22, 2009 Denne tråden er nok engang uhyre nær ved å bli stengt... Siste advarsel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#774 Skrevet Oktober 22, 2009 Helt feil parkering: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#775 Skrevet Oktober 22, 2009 nydelig doning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...