Du gjør det helt feil. Bil utgave. Edition 2

Anbefalte innlegg

Fin dag til å la bilen stå.

Honk honk

Parkering

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin dag til å la bilen stå.

Ble det ikke konstatert at dette var når det kom snøfall over natta og folk fortsatt kjørte med sommerdekk?

(Forresten, finnes det ikke en video av en quattro som taklet denne dagen helt bra? Mener han heiv bilen i revers for å bremse ned, for å så leggen ut og rundt i en fin 90 graders sving :D)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1257243243516_373.jpg

sitat fra vg.

"Føreren av hybridbilen Toyota Prius kommer så dundrende inn i trioen bakfra. Motorsyklisten blir skjøvet av veien, uten å få skader, men Teslaen blir trykket flat og kilt innunder den store Volkswagen SUV-en."

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er feil med det?

at priusen vraka teslaen.: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

at priusen vraka teslaen.: rolleyes

Hehe! Sant :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(Forresten, finnes det ikke en video av en quattro som taklet denne dagen helt bra? Mener han heiv bilen i revers for å bremse ned, for å så leggen ut og rundt i en fin 90 graders sving :D)

Stemmer. ;)

Tror den ligger på liveleak.com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Touaregen er det vel bare å kjøre av vrakhaugen med å trille videre hjemover?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vraket tesla, på norsk jord?

I danmark..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert noen av dere som er uenig, men dette her kan da umulig være pent! Hadde strikken ikke vært dradd Sååååååååå langt, så kunne det sikkert ha vært rått, men her synes jeg det ser ut som om det er noen digre hjul med en Bora lagt oppå´ : rolleyes

lLITT.for.mye.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

40inch-chrome-rims.jpg

Photoshop, er 26" eller noe sånn på denne egentlig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert noen av dere som er uenig, men dette her kan da umulig være pent! Hadde strikken ikke vært dradd Sååååååååå langt, så kunne det sikkert ha vært rått, men her synes jeg det ser ut som om det er noen digre hjul med en Bora lagt oppå´ : rolleyes

Så sant så sant. En bil skal vel også kunne forflyttes, om den ikke kan brukes iallfall. : rolleyes

Rart hvor forskjellig smak vi kan ha : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant så sant. En bil skal vel også kunne forflyttes, om den ikke kan brukes iallfall. : rolleyes

Rart hvor forskjellig smak vi kan ha : eek :

Så den live på E38 i fjor, omtrent så du kunne ta fingeren mellom bead og felgkant, så helt jalla ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den live på E38 i fjor, omtrent så du kunne ta fingeren mellom bead og felgkant, så helt jalla ut

Er bestandig noen som tror det er DRIT-TØFT å ha den bilen med mest strekk, lavest bil eller lignende. Er like moro hver gang på Mantorp å se den (de) idoten(e) som kommer med bil slik at det gnistrer i asfalten, og inni bilen sitter det en klovn som tror han er det tøffeste på planeten bare fordi han har vært så dum at han har kappa senkefjærene helt til Japan ... : bh :: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg dør litt inni meg : gråter :

100_1551.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som ble lei prosjektet sitt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg dør litt inni meg : gråter :

i know buddy i feel it too : gråter :

og så fint karroseriet ser ut også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet har komentert til det allerede der også :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel en donorbil til prosjektet til Andreas Haugland:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=81002&page=47

Nei, takke seg til, gråter da ikke for døde 2'er Golfer! ;) Er en ener på vortex dette...

Men er dog ikke det værste jeg har sett, er ikke mange år siden det ble kappet i filler en Rallye på akkurat samme måten her på forumet! : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.