#801 Skrevet November 3, 2009 Fin dag til å la bilen stå. Honk honk Parkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#802 Skrevet November 3, 2009 Fin dag til å la bilen stå. Ble det ikke konstatert at dette var når det kom snøfall over natta og folk fortsatt kjørte med sommerdekk? (Forresten, finnes det ikke en video av en quattro som taklet denne dagen helt bra? Mener han heiv bilen i revers for å bremse ned, for å så leggen ut og rundt i en fin 90 graders sving ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#803 Skrevet November 3, 2009 sitat fra vg. "Føreren av hybridbilen Toyota Prius kommer så dundrende inn i trioen bakfra. Motorsyklisten blir skjøvet av veien, uten å få skader, men Teslaen blir trykket flat og kilt innunder den store Volkswagen SUV-en." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#804 Skrevet November 3, 2009 Hva er feil med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#805 Skrevet November 3, 2009 Hva er feil med det? at priusen vraka teslaen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#806 Skrevet November 3, 2009 at priusen vraka teslaen. Hehe! Sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#807 Skrevet November 3, 2009 (Forresten, finnes det ikke en video av en quattro som taklet denne dagen helt bra? Mener han heiv bilen i revers for å bremse ned, for å så leggen ut og rundt i en fin 90 graders sving ) Stemmer. Tror den ligger på liveleak.com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#808 Skrevet November 3, 2009 Den Touaregen er det vel bare å kjøre av vrakhaugen med å trille videre hjemover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#809 Skrevet November 4, 2009 Vraket tesla, på norsk jord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#810 Skrevet November 4, 2009 Vraket tesla, på norsk jord? I danmark.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#811 Skrevet November 7, 2009 Denne dere tenkte på? http://www.liveleak.com/view?i=63c_1230962196 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#812 Skrevet November 7, 2009 Sikkert noen av dere som er uenig, men dette her kan da umulig være pent! Hadde strikken ikke vært dradd Sååååååååå langt, så kunne det sikkert ha vært rått, men her synes jeg det ser ut som om det er noen digre hjul med en Bora lagt oppå´ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#813 Skrevet November 7, 2009 RÅTT! ! ! ! ! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#814 Skrevet November 7, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#815 Skrevet November 7, 2009 Photoshop, er 26" eller noe sånn på denne egentlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#816 Skrevet November 7, 2009 Sikkert noen av dere som er uenig, men dette her kan da umulig være pent! Hadde strikken ikke vært dradd Sååååååååå langt, så kunne det sikkert ha vært rått, men her synes jeg det ser ut som om det er noen digre hjul med en Bora lagt oppå´ Så sant så sant. En bil skal vel også kunne forflyttes, om den ikke kan brukes iallfall. Rart hvor forskjellig smak vi kan ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#817 Skrevet November 7, 2009 Så sant så sant. En bil skal vel også kunne forflyttes, om den ikke kan brukes iallfall. Rart hvor forskjellig smak vi kan ha Så den live på E38 i fjor, omtrent så du kunne ta fingeren mellom bead og felgkant, så helt jalla ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#818 Skrevet November 7, 2009 Så den live på E38 i fjor, omtrent så du kunne ta fingeren mellom bead og felgkant, så helt jalla ut Er bestandig noen som tror det er DRIT-TØFT å ha den bilen med mest strekk, lavest bil eller lignende. Er like moro hver gang på Mantorp å se den (de) idoten(e) som kommer med bil slik at det gnistrer i asfalten, og inni bilen sitter det en klovn som tror han er det tøffeste på planeten bare fordi han har vært så dum at han har kappa senkefjærene helt til Japan ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#819 Skrevet November 7, 2009 Jeg kjenner jeg dør litt inni meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#820 Skrevet November 8, 2009 noen som ble lei prosjektet sitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#821 Skrevet November 8, 2009 Jeg kjenner jeg dør litt inni meg i know buddy i feel it too og så fint karroseriet ser ut også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#822 Skrevet November 8, 2009 Dette er vel en donorbil til prosjektet til Andreas Haugland: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=81002&page=47 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#823 Skrevet November 8, 2009 vet har komentert til det allerede der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#824 Skrevet November 8, 2009 Dette er vel en donorbil til prosjektet til Andreas Haugland: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=81002&page=47 Er nok ikke det. Den på bildet over her er jo en mk1, men fortsatt, en skam å kappe den opp slik:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#825 Skrevet November 8, 2009 Dette er vel en donorbil til prosjektet til Andreas Haugland: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=81002&page=47 Nei, takke seg til, gråter da ikke for døde 2'er Golfer! Er en ener på vortex dette... Men er dog ikke det værste jeg har sett, er ikke mange år siden det ble kappet i filler en Rallye på akkurat samme måten her på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...