#876 Skrevet November 18, 2009 2 bilder fra i fjor vinter. Ja, det er samme buss og det var selvfølgelig 2 dager etter hverandre. Samme buss er det vel ikke, men er vel høgst sansynlig samme selskap Ser på baklyktene at det ikke er samme Ikke bokstavelig talt samme buss nei. Men er samme rute den kjører samtidig som det var på samme tidspunkt begge dagene da det her var på vei til skolen Mest sannsynlig samme bussjåfør også. Har tatt denne ofte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#877 Skrevet November 18, 2009 Tror kanskje denne har vært posta før, men her er det mange bilder av vederstyggeligheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#878 Skrevet November 18, 2009 eksosen var da litt kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#879 Skrevet November 19, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#880 Skrevet November 19, 2009 Stealth? hehe... alt annet enn stealth vel.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#881 Skrevet November 19, 2009 Fett med chroooooooomeee!!!! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19791826 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#882 Skrevet November 19, 2009 Mujafas BMW det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#883 Skrevet November 19, 2009 Walla fetter, fet BMW! Kom inn i Mujaffas BMW. "Okey, her kommer jeg". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#884 Skrevet November 19, 2009 Haha. den BMWen har jeg sett flere ganger i stavanger/sandnes omr. Tenkte at jeg måtte ta bilde av den neste gang jeg ser den for å legge det ut her, men det slipper jeg nå ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#885 Skrevet November 19, 2009 dette blir endel feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#886 Skrevet November 19, 2009 Hahahaha, fy steike for en bimmer! ALT er feil med den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#887 Skrevet November 19, 2009 Denne må vel passe her inne. A6 biltransporter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#888 Skrevet November 19, 2009 Skal man først ha en biltransporter så syns jeg ikke det var helt feil Bra reklame for en Audi sjappe det, bortsett fra når den står med kamhavari langs veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#889 Skrevet November 19, 2009 Denne må vel passe her inne. A6 biltransporter Feil? Dette er jo helt riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#890 Skrevet November 19, 2009 ill take one 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#891 Skrevet November 19, 2009 og sikkert mye bedre å kjøre med en henger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#892 Skrevet November 19, 2009 Helt kurant den der:) Kunne denne blitt godkjent i her til lands?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#893 Skrevet November 19, 2009 Denne må vel passe her inne. A6 biltransporter Faen meg mest riktige trekkbilen jeg har sett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#894 Skrevet November 19, 2009 jeg skjønner ikke hva som går av folk... mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#895 Skrevet November 19, 2009 Denne må vel passe her inne. A6 biltransporter jeg tenker 6 x 6 quattro! også ei campingvogn bak på den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#896 Skrevet November 19, 2009 jeg tenker 6 x 6 quattro! også ei campingvogn bak på den! quattro er 4, må enten bli 6x4 quattro eller 6x6 sei/sesto;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#897 Skrevet November 20, 2009 Enda et bilde av den velkjente passaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#898 Skrevet November 20, 2009 Se der ja! Har jo blitt en del forandringer siden sist:) Nå er den jammen fin du! Til og med fått M3-airintake på sida:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#899 Skrevet November 20, 2009 Må si, at jeg tror Rieger hadde blitt flaue hadde di sett at denne bilen har logoen deres på sida:) Utrolig god PR! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#900 Skrevet November 20, 2009 Dette syns jeg er feil.! OG hvorfor i alle dager skjer dette? Kjære bileier, kom ut av den lille boblen du lever i og se at fins folk rundt deg. Du står overhode ikke i veien for noen der. Spesielt med så få parkeringsplasser. Dagens parkeringsdiplom går da til denne allroaden.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...