#1001 Skrevet Desember 14, 2009 Dro inn til Trondheim en tur i dag , og Tok ikke lang tid før jeg så denne VAGina Racing Passaten : Sør-trøndere i ett nøtteskall Litt morsomt da, at bilen hører til i Stjørdal, Nord-Trøndelag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1002 Skrevet Desember 14, 2009 (endret) Heia Hofele......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1003 Skrevet Desember 14, 2009 Hadde han luftfjæring på Golfen, så kunne jo han brukt den som plog i vinter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1004 Skrevet Desember 14, 2009 Jaguar-modde feil Trenger ikke konstruere bilen sånn at det går 3 kister i høyden selv om det er en begravelsesbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1005 Skrevet Desember 14, 2009 Miljøvennlig da vettu, trenger ikke kjøre så mange turer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1006 Skrevet Desember 14, 2009 22" + S-klasse = FAIL! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20087273 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1007 Skrevet Desember 14, 2009 Jaguar-modde feil Trenger ikke konstruere bilen sånn at det går 3 kister i høyden selv om det er en begravelsesbil. Dobler som popemobile. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1008 Skrevet Desember 14, 2009 Skal denne ligge her: ? Finn.no Alltid et nytt påfunn Heheheheehe! Fantastisk:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1009 Skrevet Desember 15, 2009 22" + S-klasse = FAIL! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20087273 denne kunne jo ha vært drit kul denne bare den hadde blitt senka en meter eller noe da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1010 Skrevet Desember 15, 2009 bildet sier mer enn 1000 ord... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1011 Skrevet Desember 15, 2009 å gud hjelpe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1012 Skrevet Desember 15, 2009 Finnes mange kreative sjeler der ute... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1013 Skrevet Desember 16, 2009 Disse bildene er hentet fra en tråd på mazdaforumet. Kunde leverte bilen på verksted "med en ulyd fra bremser" et sett nye bremser ved siden av de gamle brukte, om noen ikke skulle skjønne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1014 Skrevet Desember 16, 2009 Hadde en sånn kunde på bilberginga her i sommer jeg også. "Ulyd fra høyre forhjul" På telefon kunne han opplyse meg om at det var stygge ulyder, og det rista fælt når han bremset. Der hadde det samme som på bildene over skjedd. Bremseskiva hadde rett og slett delt seg i to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1015 Skrevet Desember 16, 2009 Som jeg forsto han som la inn disse bildene på mazda-forumet, var den ikke bare delt, men slitt ned dit. Men god ventilasjon da, eller slissing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1016 Skrevet Desember 17, 2009 Har ikke bilde, men siterer fra ei nettside hvor en felg de selger omtales som LANG?: R-Spoke Five Lange og breie felger. Få felger ser større ut en denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1017 Skrevet Desember 17, 2009 Har ikke bilde, men siterer fra ei nettside hvor en felg de selger omtales som LANG?: R-Spoke Five Lange og breie felger. Få felger ser større ut en denne! Lange = | Brede = __ Tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1018 Skrevet Desember 17, 2009 Hehe, ja bredde er greit, men LANG.. blir feil i mine ører i alle fall... Menmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1019 Skrevet Desember 17, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1020 Skrevet Desember 17, 2009 hadde julebord på jobben i helga og der mener jeg mine kollegaer gjorde feil! norgespakke? Dette er bilen min en toyota hiace 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1021 Skrevet Desember 17, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1022 Skrevet Desember 17, 2009 skulle hatt: litt smalere bakhjul andre stoler OG et panser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1023 Skrevet Desember 18, 2009 Hvordan får en den camberen bak på en golf 2? Syncro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1024 Skrevet Desember 18, 2009 Hvordan får en den camberen bak på en golf 2? Syncro? Vinkelsliper: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1025 Skrevet Desember 18, 2009 Legge på noen skiver/shims på de to nederste boltene på spindlene bak. Glad det ikke bare er jeg som syns denne bilen er helt feil, Jon Christian. Alt under bilen er krommet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...