#1026 Skrevet Desember 15, 2009 å gud hjelpe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1027 Skrevet Desember 15, 2009 Finnes mange kreative sjeler der ute... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1028 Skrevet Desember 16, 2009 Disse bildene er hentet fra en tråd på mazdaforumet. Kunde leverte bilen på verksted "med en ulyd fra bremser" et sett nye bremser ved siden av de gamle brukte, om noen ikke skulle skjønne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1029 Skrevet Desember 16, 2009 Hadde en sånn kunde på bilberginga her i sommer jeg også. "Ulyd fra høyre forhjul" På telefon kunne han opplyse meg om at det var stygge ulyder, og det rista fælt når han bremset. Der hadde det samme som på bildene over skjedd. Bremseskiva hadde rett og slett delt seg i to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1030 Skrevet Desember 16, 2009 Som jeg forsto han som la inn disse bildene på mazda-forumet, var den ikke bare delt, men slitt ned dit. Men god ventilasjon da, eller slissing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1031 Skrevet Desember 17, 2009 Har ikke bilde, men siterer fra ei nettside hvor en felg de selger omtales som LANG?: R-Spoke Five Lange og breie felger. Få felger ser større ut en denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1032 Skrevet Desember 17, 2009 Har ikke bilde, men siterer fra ei nettside hvor en felg de selger omtales som LANG?: R-Spoke Five Lange og breie felger. Få felger ser større ut en denne! Lange = | Brede = __ Tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1033 Skrevet Desember 17, 2009 Hehe, ja bredde er greit, men LANG.. blir feil i mine ører i alle fall... Menmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1034 Skrevet Desember 17, 2009 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1035 Skrevet Desember 17, 2009 hadde julebord på jobben i helga og der mener jeg mine kollegaer gjorde feil! norgespakke? Dette er bilen min en toyota hiace 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1036 Skrevet Desember 17, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1037 Skrevet Desember 17, 2009 skulle hatt: litt smalere bakhjul andre stoler OG et panser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1038 Skrevet Desember 18, 2009 Hvordan får en den camberen bak på en golf 2? Syncro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1039 Skrevet Desember 18, 2009 Hvordan får en den camberen bak på en golf 2? Syncro? Vinkelsliper: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1040 Skrevet Desember 18, 2009 Legge på noen skiver/shims på de to nederste boltene på spindlene bak. Glad det ikke bare er jeg som syns denne bilen er helt feil, Jon Christian. Alt under bilen er krommet opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1041 Skrevet Desember 18, 2009 Har aldri likt den jettaen jeg heller. De stolene ser ut som et romvesen inn i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1042 Skrevet Desember 18, 2009 Bare jeg som syntes det var rart med en tjubby 50cent i en opphora jetta? har i allefall aldri sett det før:) no offence:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1043 Skrevet Desember 21, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1044 Skrevet Desember 21, 2009 Bare jeg som syntes det var rart med en tjubby 50cent i en opphora jetta? har i allefall aldri sett det før:) no offence:) det er mange neegrås som ruller i VW borte i usa overaskende mange spørr du meg men apropo Mike sin Jetta, så er det par ting jeg ville forandret på som breiere framhjul, ikke så mye - camber. Leppe og et Panser stolene må være litt store fordi Mike er jo trossalt stor person men litt dumt å si at den er dirkete Feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1045 Skrevet Desember 21, 2009 er komplett porsche interiør i den bilen. Det er noe riktig men endog alt for mye feil med den bilen desverre. Selv om den er såklart gjennomført i eierns stil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1046 Skrevet Desember 21, 2009 Eksos-fix! Hehe. jeg kom igjennom EU kontroll med Cola boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1047 Skrevet Desember 21, 2009 Hehe, kompisgodkjenning eller er det faktisk i orden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1048 Skrevet Desember 22, 2009 Hehe, kompisgodkjenning eller er det faktisk i orden? Nei, var helt greit det sa dem. Kjente ikke folkene som tok EU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1049 Skrevet Desember 22, 2009 Synes disse var litt fine .. [ATTACH]137273[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1050 Skrevet Desember 22, 2009 Tror ikke det har stort å si om eksosen er laga av colabokser, eller skiltstenger, sålenge det er tett og innafor krav om avgass og lyd, og at ting ikke ramler fra hverandre bare du ser på det. Er ikke 100% sikker da men. Mye rart som faktisk går (godkjent) igjennom på EU, og bilverkstedene er ofte strengere enn BT selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...