#1601 Skrevet Juni 26, 2010 hahaha: haha : er det mulig snakk om dårlig taper: haha : Haha,BMW eiere opp av dage det der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1602 Skrevet Juni 27, 2010 Kjøpe ny/brukt støtfanger - hva er vel vitsen med det??? Og så var det disse Biltema-bokstavene igjen da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1603 Skrevet Juni 28, 2010 Nei det er faktisk IKKE photoshop: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1604 Skrevet Juni 28, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1605 Skrevet Juni 28, 2010 Vil selv påstå at dette er ganske feil!!! Forresten, beklager alt regnet på ruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1606 Skrevet Juni 28, 2010 Vil selv påstå at dette er ganske feil!!! Forresten, beklager alt regnet på ruta øhm den var ny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1607 Skrevet Juni 28, 2010 Blir nesten som denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1608 Skrevet Juni 28, 2010 Bra eksempel på en bil som er feil fra starten av: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1609 Skrevet Juni 28, 2010 Blir nesten som denne Denne er jo så riktig som det går ann. Har hatt lyst på en slik siden jeg så den for flere år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1610 Skrevet Juni 28, 2010 Blingbuggy: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1611 Skrevet Juni 28, 2010 Bra eksempel på en bil som er feil fra starten av: rolleyes denne og andre biler fra AMC er jo så spesielle at de er kule, absolutt på må ha lista over biler før man dør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1612 Skrevet Juni 28, 2010 Enig med David her. Liten bil med RWD og STOR motor. Synes det er ganske rett jeg. Gremling er jo så stygg at den er tøff. Men feil vil jeg ikke si det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1613 Skrevet Juni 28, 2010 Veldig uenig! Både Gremlin og Pacer er Übertøffe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1614 Skrevet Juni 28, 2010 Ironien er, at uansett hvor tøffe du synes de er, så postet du de i "Du gjør det helt feil-tråden" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1615 Skrevet Juni 28, 2010 Kan vel være både helt feil og helt rett dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1616 Skrevet Juni 29, 2010 Er det rart man mister nattesøvnen.....? Jeg slutter herved å resirkulere plast! The horror: gråter : Audi Noen VW også: Polo IV visstnok: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1617 Skrevet Juni 29, 2010 joda: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1618 Skrevet Juni 29, 2010 Kul type med kul bil: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1619 Skrevet Juni 29, 2010 Jeg vil på vegne av Kaptein Holm og hele hans besetning ønske velkommen ombord... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1620 Skrevet Juni 29, 2010 tar meg den frihet og "flytte" noen av bildene fra du gjør det riktig tråden og hit jeg, da dette bare er direkte motbydelig og stygt i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1621 Skrevet Juni 29, 2010 riktig, riktig og riktig. poste de her er derimot feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1622 Skrevet Juni 29, 2010 poste de her er det mest riktige med dem:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1623 Skrevet Juni 29, 2010 "carbon fail" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1624 Skrevet Juni 29, 2010 Dan Stamnes jeg er enig i 2 av de, men den i midten må jeg si er helt rett. liker ikke at felger er laaaangt inn i hjulbua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1625 Skrevet Juni 29, 2010 at dem holder seg kant i kant er fint, men når dem stikker 20 meter uttafor så blir det feil igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...