#1651 Skrevet Juli 9, 2010 ungdommen trimmer de også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1652 Skrevet Juli 9, 2010 Fant dette på strømmen i 20:00 tiden, og rompa på bilen så like jævlig ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1653 Skrevet Juli 9, 2010 Herlig når folk kjøper styling først fremfor et skikkelig understell og felger. Pluss i boka for at stylinga faktisk var lakkert: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1654 Skrevet Juli 9, 2010 Den var så unaturlig høy i fronten at den sikkert kjører på hige jakkers. (luft) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1655 Skrevet Juli 9, 2010 Får bidra litt her jeg også da, beklager om noen har blitt postet før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1656 Skrevet Juli 10, 2010 Knipset dette bilde i Stavanger sentrum for en tid tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1657 Skrevet Juli 11, 2010 Two-tone paintjob fra Sverige. Tror denne fargekombinasjonen heter "asfaltstøv", det er iallefall det det ser ut som! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1658 Skrevet Juli 11, 2010 (endret) Burde vært skutt denna karen... Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1659 Skrevet Juli 11, 2010 Burde vært skutt denna karen... Fabian Virker som om han er gjennomført tulling. Fabian Tror du burde roe ned språket ditt litt! Man blir ikke tøffere av å skrive slikt vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1660 Skrevet Juli 11, 2010 Kan jo også nevne at eieren i november i fjor kjørte med cab'en nede, i boblejakke, lue og tjukke hansker. Virker som om han er gjennomført tulling. Fabian Jeg hadde inn til nylig en TT roadster. Det var mange dager om vinteren jeg kjørte med taket nede, uten at jeg ser på meg selv som en tulling for det........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1661 Skrevet Juli 11, 2010 Praktisk med R8 når man skal handle litt større ting.. OG En R8 eier som tydeligvis regna med Tyskland som VM vinner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1662 Skrevet Juli 12, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1663 Skrevet Juli 12, 2010 Nesten flush jo... Men liker tanken på bredda ståliser på litt nyere biler ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1664 Skrevet Juli 13, 2010 her er noen gullkorn fra forrige uke. Helt ny Audi A4 med styling deksel... Denne så jeg i Sverige, hadde bredda hjulbuene med ca 15cm på førsersiden og ingenting bak. Passasjersiden var tydeligvis ikke ferdig, for der var det tømt en hel boks med byggskumm: smil : Værste var vel at eieren var ute å kjørte med denne, for når jeg skulle tilbake og ta bedre bilder så var bilen jaggu borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1665 Skrevet Juli 13, 2010 hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1666 Skrevet Juli 13, 2010 Denne så jeg i Sverige, hadde bredda hjulbuene med ca 15cm på førsersiden og ingenting bak. Passasjersiden var tydeligvis ikke ferdig, for der var det tømt en hel boks med byggskumm: smil : Værste var vel at eieren var ute å kjørte med denne, for når jeg skulle tilbake og ta bedre bilder så var bilen jaggu borte. Står i Nygatan i Charlottenberg, tok bilde av den i dag jeg også, men du slo meg gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1667 Skrevet Juli 13, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1668 Skrevet Juli 14, 2010 Er det den nye kantklipperbilen til vegvesenet? Må bli så høyt gresset før de klipper noen steder i alle fall Men han slipper gress å evt bensinsøl inni bilen da, så om den er godt festet, hvorfor ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1669 Skrevet Juli 14, 2010 Står i Nygatan i Charlottenberg, tok bilde av den i dag jeg også, men du slo meg gitt.. Kan nok stemme, er ikke så kjent i Charlottenberg. Sleng ut bilder du og, for denne var spesiell: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1670 Skrevet Juli 14, 2010 SLADD SKILTNUMMERET! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1671 Skrevet Juli 14, 2010 SLADD SKILTNUMMERET! Er det nødvendig når ene sifferet ikke er leseli for normale folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1672 Skrevet Juli 14, 2010 Trenger vel ikke være noe geni for å gjette seg frem til at det der er et 4-tall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1673 Skrevet Juli 14, 2010 Mulig det.men da gjetter du jo.men for alldel om moderator mener det er galt så fjerner han det nok. så da for han heller gjør det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1674 Skrevet Juli 14, 2010 26"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1675 Skrevet Juli 14, 2010 Sikkert noen som mener at denne burde legges i "riktig-tråden":) ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...