#1751 Skrevet Juli 27, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1752 Skrevet Juli 28, 2010 Av og til dukker det opp ting som får meg til å miste munn og mæle.. Ord blir rett og slett fattige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1753 Skrevet Juli 28, 2010 Litt i drøyeste laget den støtfangeren: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1754 Skrevet Juli 28, 2010 Hehe. Er ikke langt fra orginal fangeren. Kan omtrent bolte hengerfestekula rett i bakfangeren på de bila. Her er det MYE feil gitt... ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> Savna denne her i den samlinga. ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> Og ehm... Hva er egentlig dette?? Autoscout24.de Clicky 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1755 Skrevet Juli 29, 2010 Og ehm... Hva er egentlig dette?? Autoscout24.de Clicky 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1756 Skrevet Juli 29, 2010 Og ehm... Hva er egentlig dette??Autoscout24.de Clicky Det står da rimelig greit å tyderlig i anonsen da. Dette er en Treser Roadster Ur-Quattro. Orginalbygget bil fra Treser. Utrolig sjelden og ett samlerobjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1757 Skrevet Juli 30, 2010 Jeg syns den var dritfet og kunne godt tenkt meg den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1758 Skrevet Juli 30, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1759 Skrevet Juli 30, 2010 Hill climb fail! Og burnout sånn det ikke burde gjøres: Edit: En fin en til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1760 Skrevet Juli 30, 2010 Hill climb fail! Shit! Hva er det som skytes ut rett etter at den blir overtent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1761 Skrevet Juli 30, 2010 Lurer litt på det samme selv: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1762 Skrevet Juli 31, 2010 FAIL: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1763 Skrevet Juli 31, 2010 Synes ikke lambodører har så mye på en 3BG stv. å gjøre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1764 Skrevet August 1, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1765 Skrevet August 1, 2010 Hill climb fail! Now's a good time to get out...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1766 Skrevet August 1, 2010 lurer på hva di tenker jeg: klø : kanskje noe slikt. øø ja vi stikker luftfiltre opp her 100 hk ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1767 Skrevet August 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1768 Skrevet August 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1769 Skrevet August 2, 2010 Ha ha her er det mye rart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1770 Skrevet August 3, 2010 (endret) Her er det vel mildt sagt HELT FEIL bruk av Audi R8! Fotballspilleren som eier bilen gjør seg vel best gårtende på en bane og ikke i en Audi ser det ut som... Link til saken i VG her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1771 Skrevet August 3, 2010 Skikkelig link til saken i VG her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1772 Skrevet August 3, 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10017289 Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1773 Skrevet August 3, 2010 Skikkelig link til saken i VG her Anderson hadde vært ute på nattklubb sammen med to venner, og de var på vei hjem da de mistet kontroll over bilen. 3 stykk i en R8? Eller bare dårlig formulert artikkel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1774 Skrevet August 3, 2010 3 stykk i en R8? Eller bare dårlig formulert artikkel? De var i overlast (artikkel er oppdatert nå) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1775 Skrevet August 3, 2010 Noe smårandom først: Porsche med N merke på rumpa, synes dårlig pga solaskinnet Sinnsykt stilig calibra med røde viskerarmer og stilig styling: Selvfølgelig lexus baklamper og overdimmensjonert skjev DTM potte Så til det jeg syns var litt morsomt. Min far er litt av en type og bryr seg ikke så hardt om øvrigheta. Etter relativt mange år med traktorkjøring med tvilsomt utstyr og sjåfører godt under 16 (meg og mine brødre) ble han og min bror stoppet av biltilsynet i dag. Scenarioet er dette: Vi leier et jorde like på andre siden av elva hvilket innebærer like under en kilometer kjøring på offentlig vei. Det ble presset rundballer der i forrige uke og en traktor gikk i stykker under dette arbeidet, så det ble satt igjen to traktorer. I dag reiste min far og min bror i vei med en traktor og en stor hjemmelagd traktorhenger for å hente/prøve å reparere den ødelagte traktoren. Dette lykkes ikke så de kjørte den ene traktoren opp på den store hengeren og skulle til å kjøre hver sin traktor hjem. Da møtte de tilfeldigvis et forbipasserende biltilsyn fra Otta. Følgende mangellapp: To traktorer uten skilt To traktorer uten lys En hjemmelagd traktorhenger uten skilt En hjemmelagd traktorhenger uten lys En tank-henger uten skilt En tank-henger uten lys Last på traktorhengern ikke stroppet Ene sjåføren manglet gyldig førerkort (min bror, ble ikke no sak av det heldigvis for han) Han var flink og tok et bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...