#1776 Skrevet August 3, 2010 Noe smårandom først: Porsche med N merke på rumpa, synes dårlig pga solaskinnet Sinnsykt stilig calibra med røde viskerarmer og stilig styling: Selvfølgelig lexus baklamper og overdimmensjonert skjev DTM potte Så til det jeg syns var litt morsomt. Min far er litt av en type og bryr seg ikke så hardt om øvrigheta. Etter relativt mange år med traktorkjøring med tvilsomt utstyr og sjåfører godt under 16 (meg og mine brødre) ble han og min bror stoppet av biltilsynet i dag. Scenarioet er dette: Vi leier et jorde like på andre siden av elva hvilket innebærer like under en kilometer kjøring på offentlig vei. Det ble presset rundballer der i forrige uke og en traktor gikk i stykker under dette arbeidet, så det ble satt igjen to traktorer. I dag reiste min far og min bror i vei med en traktor og en stor hjemmelagd traktorhenger for å hente/prøve å reparere den ødelagte traktoren. Dette lykkes ikke så de kjørte den ene traktoren opp på den store hengeren og skulle til å kjøre hver sin traktor hjem. Da møtte de tilfeldigvis et forbipasserende biltilsyn fra Otta. Følgende mangellapp: To traktorer uten skilt To traktorer uten lys En hjemmelagd traktorhenger uten skilt En hjemmelagd traktorhenger uten lys En tank-henger uten skilt En tank-henger uten lys Last på traktorhengern ikke stroppet Ene sjåføren manglet gyldig førerkort (min bror, ble ikke no sak av det heldigvis for han) Han var flink og tok et bilde: Østerdalen sier jeg bare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1777 Skrevet August 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1778 Skrevet August 3, 2010 Jeg ble fysisk dårlig av den siste golfen der: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1779 Skrevet August 3, 2010 Duden så iallfall like misfit ut som bilen, haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1780 Skrevet August 3, 2010 http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2684546 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1781 Skrevet August 3, 2010 Duden så iallfall like misfit ut som bilen, haha.. Han var preppy som fååå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1782 Skrevet August 4, 2010 Den rød Calibra'en kjører forbi jobben hver dag og har tilhør på Grønland... Need I say more? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1783 Skrevet August 5, 2010 Eksos problemer Stylet prius En som savner felgene sine "Halv automatisk vindusviskere" :blink: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1784 Skrevet August 5, 2010 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1785 Skrevet August 5, 2010 Flere bilder Dette er en postbil fra USA. De lagde denne løsningen for at postbudet skulle slippe å gå ut av og rundt bilen for hver eneste postkasse, siden disse står ved innkjørselen til hvert hus. Dermed kan budet bare strekke seg ut vinduet. I mangel av høyrestyrte biler, så ble en løsning som denne valgt, og bilen kunne bygges tilbake til normalt når den skulle selges. Det amerikanske postvesenet har forøvrig hatt endel høyrestyrte Subaru Legacy, og senere også Jeep Cherokee, da disse endelig ble laget høyrestyrt for England og Australia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1786 Skrevet August 5, 2010 Dette smykket sto parkert ved siden av søppelcontainerne utenfor heimen ene dagen....gjett hvor søpla holdt på å havne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1787 Skrevet August 5, 2010 Huff. De dærre Actyon Sport bila er grusefulle. Er ikke så værst å kjøre, men makan å de ser ut. Det er det en ting Ssang Yong er flinke til, så er det å lage stygge biler. Enda en pærle fra Korea. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1788 Skrevet August 5, 2010 Østerdalen sier jeg bare.. Word.. Kjørte av veien der en gang, ble taua til Koppang.. No offence, men det tror jeg er det største hølet jeg har vært i i hele Norge, og jeg har vært mye rundt Noe smårandom først: Porsche med N merke på rumpa, synes dårlig pga solaskinnet Det viser jo bare at han har vært utenlands, kanskje han har vært en tur på autobahn eller til og med ringen, og det er jo helt riktig eller hva? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1789 Skrevet August 5, 2010 Det viser jo bare at han har vært utenlands, kanskje han har vært en tur på autobahn eller til og med ringen, og det er jo helt riktig eller hva? hehe Hadde jo da heller tatt meg råd til dem nye skiltene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1790 Skrevet August 5, 2010 Rett bil, feil farge..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1791 Skrevet August 5, 2010 Så til det jeg syns var litt morsomt. Min far er litt av en type og bryr seg ikke så hardt om øvrigheta. Etter relativt mange år med traktorkjøring med tvilsomt utstyr og sjåfører godt under 16 (meg og mine brødre) ble han og min bror stoppet av biltilsynet i dag. To traktorer uten skilt To traktorer uten lys En hjemmelagd traktorhenger uten skilt En hjemmelagd traktorhenger uten lys En tank-henger uten skilt En tank-henger uten lys Last på traktorhengern ikke stroppet Ene sjåføren manglet gyldig førerkort (min bror, ble ikke no sak av det heldigvis for han) Han var flink og tok et bilde: Dette er vel postet i feil tråd? Hva om traktoren på tilhengeren som ikke var lastsikret hadde veltet på et par unger, fra den uregistrerte kjørbare traktoren som din førerkortløse bror kjørte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1792 Skrevet August 5, 2010 Er vel postet i riktig tråd? Får vel knapt gjort det mer feil enn det der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1793 Skrevet August 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1794 Skrevet August 5, 2010 Rett bil, feil farge..... Dama digga den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1795 Skrevet August 5, 2010 Ikke noe å bli oppgitt over, Stian - det betyr bare at dama di er som damer flest: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1796 Skrevet August 5, 2010 Jeg digga den ikke hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1797 Skrevet August 5, 2010 Dette er vel postet i feil tråd? Hva om traktoren på tilhengeren som ikke var lastsikret hadde veltet på et par unger, fra den uregistrerte kjørbare traktoren som din førerkortløse bror kjørte? Der har du helt rett. Tenkte litt fort og kobla at BT var feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1798 Skrevet August 5, 2010 Snakker du med deg selv, Anders? På tide å oppsøke profesjonell hjelp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1799 Skrevet August 6, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ND_PxaY0980&feature=related Rimelig feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1800 Skrevet August 6, 2010 Påfunn!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...