#1901 Skrevet September 2, 2010 Og med dette vist, kan man bare stenge tråden. Kan umulig være noe som er mer feil enn dette der? Idioter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1902 Skrevet September 2, 2010 Herregud er det mulig å være så dum... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1903 Skrevet September 2, 2010 Herregud er det mulig å være så dum... Dessverre. Vi har jo sorten i Norge også, var vel i alle fall en ung kar som ble skadet etter at noen dimlinger oppe i nord hadde lekt "chicken" med tilfeldig forbipasserende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1904 Skrevet September 2, 2010 HAHAHAHAHAHAHA!!!!! Alle de på den filmen der skulle jo vært avlivet!! å Sitti å ledd her i en time nå!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1905 Skrevet September 2, 2010 Og med dette vist, kan man bare stenge tråden. Kan umulig være noe som er mer feil enn dette der? Idioter. Den siste idioten er ikke født desverre... Og det hjelper ikke å lage ting idiotsikkert siden naturen da svarer med å lage større idioter... håpløst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1906 Skrevet September 2, 2010 Ja, det er dessverre en ond sirkel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1907 Skrevet September 3, 2010 Litt artig situasjon jeg komm oppi i dag. Kan være at sjåføren er "litt" flau etter dette uhellet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1908 Skrevet September 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1909 Skrevet September 3, 2010 God reklame for stroppene i det minste da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1910 Skrevet September 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1911 Skrevet September 5, 2010 Du har en sånn: Men du har lyst på en sånn: Problem løst: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1912 Skrevet September 5, 2010 HAHA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1913 Skrevet September 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1914 Skrevet September 5, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1915 Skrevet September 6, 2010 "Did I pop a tyre?" http://www.youtube.com/watch?v=Ulr2KSLWPYY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1916 Skrevet September 6, 2010 En jeg fant på autodb !!!! Amg ?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1917 Skrevet September 6, 2010 det var jo et smykke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1918 Skrevet September 6, 2010 Haha herregud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1919 Skrevet September 6, 2010 potta er jo skeiv jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1920 Skrevet September 6, 2010 oi, den der må gå fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1921 Skrevet September 6, 2010 merka jeg blei litt flau av å være medlem nå-hvis detta kjører rundt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1922 Skrevet September 6, 2010 anything goes, og så lenge oljekjøleren henger på utsiden, så er det greit!Og den er i 95% av tilfellene fake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1923 Skrevet September 6, 2010 merka jeg blei litt flau av å være medlem nå-hvis detta kjører rundt.... men mener jeg såg en video av at den faktisk gikk ganske så friskt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1924 Skrevet September 7, 2010 men mener jeg såg en video av at den faktisk gikk ganske så friskt Link til video Nå kan det vel nevnes at denne ikke akkurat er bygget for å ta hjem pokaler på utstillingen. Singelframen kom på av den enkle grunn at den gir bedre kjøling til motor. At det er litt igjen på justering for at det skal se i nærheten av "ok" ut kan man vel være enig i, men jeg forstår godt eiers prioritering: pynting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1925 Skrevet September 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...