#1951 Skrevet September 15, 2010 Sjønner godt at den er solgt. fant den i forbindelse med jobben på en auksjon. Stylingsettet er ikke der for utseendets skyld. Dette er en handicap-bil, og de ble bygget om med senket gulv i bilen. FWD-chassiset gjorde dette mulig, og med senket gulv lot det seg gjøre å kjøre inn elektrisk rullestol uten at man måtte opp i bilstørrelse, til større varebiler som Vito, Transporter eller Transit. Derfor har den det stygge "styling"settet, for å kamuflere ombyggingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1952 Skrevet September 15, 2010 Stylingsettet er ikke der for utseendets skyld. Dette er en handicap-bil, og de ble bygget om med senket gulv i bilen. FWD-chassiset gjorde dette mulig, og med senket gulv lot det seg gjøre å kjøre inn elektrisk rullestol uten at man måtte opp i bilstørrelse, til større varebiler som Vito, Transporter eller Transit. Derfor har den det stygge "styling"settet, for å kamuflere ombyggingen.Går et par slike her i byen. Det ser helt sykt ut,men når man ser hvor lavt gulvet er på de bilene så skjønner man de "lekre" sideskjørtene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1953 Skrevet September 15, 2010 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/mann-stoppet-i-forsoek-paa-aa-rygge-hjem-3290649.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1954 Skrevet September 15, 2010 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/mann-stoppet-i-forsoek-paa-aa-rygge-hjem-3290649.html haha leste det akkuratt på GD veldig smart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1955 Skrevet September 15, 2010 parkert feil ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1956 Skrevet September 15, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1957 Skrevet September 16, 2010 Hva har skjedd her da mon tro? Joda! Helikopterkrasj! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1958 Skrevet September 16, 2010 Vet ikke om den har vært postet før men uansett, i mine øyne FEIL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1959 Skrevet September 16, 2010 Er visst ikke mange delene man skal sette på en bil før man havner i denne tråden gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1960 Skrevet September 16, 2010 Den grillen hører jo ingensteds hjemme da. Bortsett fra i denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1961 Skrevet September 16, 2010 Er visst ikke mange delene man skal sette på en bil før man havner i denne tråden gitt.. Du kan sette på så mange deler du vil, både 1000, 10000, 100000 osv.... Bare de er RIKTIGE. Hehe, neida! Jeg er absolutt ikke av den rang at jeg bryr meg nevneverdig hva folk gjør med bilene sine men denne likte jeg ikke... så derfor postet jeg hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1962 Skrevet September 17, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1963 Skrevet September 17, 2010 hæ?? utløste airbagene? tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1964 Skrevet September 17, 2010 hæ?? utløste airbagene? tøft! Det var helt sikkert det han inni bilen tenkte også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1965 Skrevet September 17, 2010 kom som ei kule på slutten kan en si (i dobbel forstand ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1966 Skrevet September 17, 2010 agehaaeheahHAHEAHAEHAAH jeg ler så jeg dør!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1967 Skrevet September 17, 2010 hæ?? utløste airbagene? tøft! Tøft ja, men hvordan i h... skjedde det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1968 Skrevet September 19, 2010 Dessverre ingen bilder, men lå bak en Bora i dag der eieren hadde investert i en ekstra "T"... Joda, det stod BORAT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1969 Skrevet September 20, 2010 Google Volkswagen Borat, så får man se bilde av det:p Visstnok en 20års jubileum GTi TDi som måtte lide. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1970 Skrevet September 20, 2010 En BMW compact som var innom for noen dager siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1971 Skrevet September 20, 2010 Herreguuuud er det virkelig mulig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1972 Skrevet September 20, 2010 haha. virkelig lyst på 2 endetuter ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1973 Skrevet September 20, 2010 Var en annen bil som var borte hos nabo'n ved jobben. Der hadde karene sveisa fast en sånn dobbel (eksos) stuss på hengerfestet. Nesten synd jeg ikke fikk tatt bilde av det og. Skal hvertfall få sikra meg det om den dukker opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1974 Skrevet September 20, 2010 Dessverre ingen bilder, men lå bak en Bora i dag der eieren hadde investert i en ekstra "T"... Joda, det stod BORAT. Har sett en i ålesund også som har det! Men jeg fikk knipset bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1975 Skrevet September 21, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...