#2001 Skrevet September 24, 2010 Så ikke helt hva feilen var i inlegget over ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2002 Skrevet September 24, 2010 Så ikke helt hva feilen var i inlegget over ? Burde vært i den andre tråden. Alle vi som kommer fra bøgda har vel måttet gjort dette en sein kveld uten tilgang til omlegger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2003 Skrevet September 24, 2010 Hvis en ikke veit helt hva en driver med så kan det fort bli feil men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2004 Skrevet September 25, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2005 Skrevet September 25, 2010 Den Meganen hadde noe rar vinge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2006 Skrevet September 25, 2010 Var ikke bare vingen som var rar på den renåen, hjulbuen bak står jo like mye ut som bakruta på de rare bilene der. Og, ikke minst, bare det å se en renå blant alle Porchene var fullstendig feil, spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2007 Skrevet September 25, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2008 Skrevet September 25, 2010 Kan noe forklare meg poenget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2009 Skrevet September 25, 2010 Kan noe forklare meg poenget? camber er bra for kjøregenskapene vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2010 Skrevet September 25, 2010 camber er bra for kjøregenskapene vettu Ja jøss! Hvilke kjøreegenskaper? Ikke de der sine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2011 Skrevet September 25, 2010 Ja jøss! Hvilke kjøreegenskaper? Ikke de der sine. Seff er det bra for kjøre egenskapene!! har du ikke sett italian job? Drit kjekt når de kjører nedi kloakkrøra der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2012 Skrevet September 26, 2010 en som er litt stolt over å ha V6 tdi.. Ikke at jeg ville reklamert med dét akkurat, men OM jeg skulle det, så hadde jeg nok ikke kjøpt bokstavene på den lokale bensinstasjonen heller.. trur eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2013 Skrevet September 26, 2010 Minnet meg veldig om Mercedes-bokstaver .. Altså, enda mer fail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2014 Skrevet September 27, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2015 Skrevet September 27, 2010 sykt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2016 Skrevet September 27, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2017 Skrevet September 27, 2010 det som åsså er gått gjort her er å få slitte dekk som den bilen nærmest til venstre har på utsiden hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2018 Skrevet September 27, 2010 Det klarte jeg med gamle polon også, det er ingen kunst Bare å bytte innside utside.. Nankang som gjelder seg jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2019 Skrevet September 27, 2010 Det klarte jeg med gamle polon også, det er ingen kunst Bare å bytte innside utside.. Nankang som gjelder seg jeg! veit ikkje om du vil kalle det din gamle polo no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2020 Skrevet September 28, 2010 Og: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2021 Skrevet September 29, 2010 Og: Apparently she was texting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2022 Skrevet September 29, 2010 Riktige biler men noen gjør helt klart feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2023 Skrevet September 29, 2010 Riktige biler men noen gjør helt klart feil! Ser ut som det har vært en snurr i noen av bilene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2024 Skrevet September 29, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2025 Skrevet September 29, 2010 (endret) Den der trooor jeg at jeg har sett i Fredrikstad. Den har også LED-Lexus-Style-Baklykter... SCHWIIIING! Har den OZ Racing sticker uten å ha OZ-felger? Volvo sine sikkerhetssystemer er igjen i media! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...