#2001 Skrevet Oktober 2, 2010 Tør jeg spørre hva som er helt feil med denne her? det lurer jeg ogs på?????????????????????????????????????????????????????????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2002 Skrevet Oktober 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2003 Skrevet Oktober 2, 2010 det lurer jeg ogs på?????????????????????????????????????????????????????????????? Om du lurer på det, så kan du nå i allefall spare deg den overdrevne tegnsettingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2004 Skrevet Oktober 2, 2010 det lurer jeg ogs på?????????????????????????????????????????????????????????????? Han likte ikke bilen, så enkelt er det. Jeg er ikke enig, og vurderte å kommentere det, men fant ut at det var hans smak og det er lov, så ombestemte meg Blir travelt om man skal kommentere andres smak i både riktig og feil tråden om man er uenig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2005 Skrevet Oktober 2, 2010 Tråden heter jo "Du gjør det helt feil", ikke "Du gjør det litt feil", så jeg synes heller ikke bildet av den røde audien passet inn Men men, back to topic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2006 Skrevet Oktober 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2007 Skrevet Oktober 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2008 Skrevet Oktober 2, 2010 Når jeg var 18, og var i bøllete humør, pleide jeg å ligge nærmest mulig de med "hold avstand"-skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2009 Skrevet Oktober 2, 2010 Når jeg var 18, og var i bøllete humør, pleide jeg å ligge nærmest mulig de med "hold avstand"-skiltplater Ja du måtte nødvendigvis ligge veldig nærme for å lese det som står på skiltplatene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2010 Skrevet Oktober 2, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2011 Skrevet Oktober 3, 2010 Hahahaha:D Smart måte å stusse hekken på!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2012 Skrevet Oktober 4, 2010 Nytt fra englandland! FØR: KJEDELIG! ETTER: Se her jaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2013 Skrevet Oktober 4, 2010 Den fikk nok noen hester ekstra nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2014 Skrevet Oktober 4, 2010 Om det er flocket, eller bare dårlig lakkering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2015 Skrevet Oktober 4, 2010 Det er semsket skinn! Bare det beste. Quote fra tråden: Well done mate you have done a fantastic job of knocking 2k off the resale value of your car . Etter å ha lest tråden grundig, viser det seg at fyren har brukt 18 timer! på jobben, og han er ganske fornøyd selv. In action bilder: Link: http://www.audi-sport.net/vb/new-a3-s3-sportback-8p-chassis/105272-engine-bay-make-over-see-what-you-think.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2016 Skrevet Oktober 4, 2010 Er vel alcantara ? Syntetisk semsket skinn med andre ord..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2017 Skrevet Oktober 4, 2010 Det var jo rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2018 Skrevet Oktober 5, 2010 Smart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2019 Skrevet Oktober 5, 2010 Tror det er noe varme i omløp der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2020 Skrevet Oktober 5, 2010 Først ut Toyota Yaris Verso : Uvisst hvor lenge denne har gått med samme plugger.. 0 gjenger igjen i toppen Toyota Celica Eier har skrudd og mekka selv, noe som endte med rådebank ut av et annet helvette Stempler har gått oppi toppen, var 0.5cm "slakk" i stempler (altså rådelagre) Pga, ikke fått skrudd inn kjedestrammeren ordentlig.. Først litt neon montering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2021 Skrevet Oktober 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2022 Skrevet Oktober 9, 2010 motoren eksplodert hel: eek :?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2023 Skrevet Oktober 9, 2010 Blokka sa takk for seg, av alle ting. Visstnok over 1000hk, uten at jeg veit hva slags motor det er eller noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2024 Skrevet Oktober 9, 2010 vw 16v motor. spyros er vel nickname til byggherren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2025 Skrevet Oktober 9, 2010 Så denne her forleden, passer vel bra inn i tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...