#2051 Skrevet Oktober 4, 2010 Den fikk nok noen hester ekstra nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2052 Skrevet Oktober 4, 2010 Om det er flocket, eller bare dårlig lakkering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2053 Skrevet Oktober 4, 2010 Det er semsket skinn! Bare det beste. Quote fra tråden: Well done mate you have done a fantastic job of knocking 2k off the resale value of your car . Etter å ha lest tråden grundig, viser det seg at fyren har brukt 18 timer! på jobben, og han er ganske fornøyd selv. In action bilder: Link: http://www.audi-sport.net/vb/new-a3-s3-sportback-8p-chassis/105272-engine-bay-make-over-see-what-you-think.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2054 Skrevet Oktober 4, 2010 Er vel alcantara ? Syntetisk semsket skinn med andre ord..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2055 Skrevet Oktober 4, 2010 Det var jo rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2056 Skrevet Oktober 5, 2010 Smart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2057 Skrevet Oktober 5, 2010 Tror det er noe varme i omløp der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2058 Skrevet Oktober 5, 2010 Først ut Toyota Yaris Verso : Uvisst hvor lenge denne har gått med samme plugger.. 0 gjenger igjen i toppen Toyota Celica Eier har skrudd og mekka selv, noe som endte med rådebank ut av et annet helvette Stempler har gått oppi toppen, var 0.5cm "slakk" i stempler (altså rådelagre) Pga, ikke fått skrudd inn kjedestrammeren ordentlig.. Først litt neon montering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2059 Skrevet Oktober 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2060 Skrevet Oktober 9, 2010 motoren eksplodert hel: eek :?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2061 Skrevet Oktober 9, 2010 Blokka sa takk for seg, av alle ting. Visstnok over 1000hk, uten at jeg veit hva slags motor det er eller noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2062 Skrevet Oktober 9, 2010 vw 16v motor. spyros er vel nickname til byggherren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2063 Skrevet Oktober 9, 2010 Så denne her forleden, passer vel bra inn i tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2064 Skrevet Oktober 9, 2010 Uten at jeg er helt sikker på om det er denne, vet jeg noen har bygd en slik med 6er fra bmw 328. Passe sleeper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2065 Skrevet Oktober 9, 2010 Artikkel Bomma litt han her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2066 Skrevet Oktober 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2067 Skrevet Oktober 9, 2010 Uten at jeg er helt sikker på om det er denne, vet jeg noen har bygd en slik med 6er fra bmw 328. Passe sleeper.. En i tofte som bygde en sølv slik med bmw turbomotor.Går bra den. BLir kalt "roccorolla"Nå er den vel grønn med bredere var sølv først og går rundt på gatebiltreff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2068 Skrevet Oktober 9, 2010 Detta blir helt feil syns jeg: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2069 Skrevet Oktober 9, 2010 Uten at jeg er helt sikker på om det er denne, vet jeg noen har bygd en slik med 6er fra bmw 328. Passe sleeper.. Er Eirik som postet bilde av sin egen Rolla, så er nok ikke den:) http://g.api.no/obscura/pub/708x708r/03479/1286623029000_olavsgaard_lotus_2_3479420708x708r.jpgArtikkel Bomma litt han her. Spørs om ikke de 377 hestekreftene ble litt for mye å takle for sjåføren. Stakkars Omega. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2070 Skrevet Oktober 10, 2010 Greit nok at han kjører midlertidig, men jeg ville bare vurdert å droppe det... Taxisjåfør har pc i bilen: Innsiden: Enda en løs dings å ha i bilen: Lekkert! http://www.klikk.no/teknologi/hidden/article463944.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2071 Skrevet Oktober 10, 2010 Sånn kan det gå uten sikkerhetsbelte: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2072 Skrevet Oktober 10, 2010 Darwin strikes again! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2073 Skrevet Oktober 10, 2010 Greit nok at han kjører midlertidig, men jeg ville bare vurdert å droppe det... Taxisjåfør har pc i bilen: Bare det å kjøre en Rover 75 som taxi er vel ganske feil? Kan vel ikke være bare-bare å holde den vogna i gang? Reservedelstilgangen er jo som kjent ikke helt på nivå med, tja, alle andre biler på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2074 Skrevet Oktober 10, 2010 Rett bil, feil farge..... Hahah nydelig.. Også på solkysten, eller rettere sagt Puerto Banus, Spania.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2075 Skrevet Oktober 10, 2010 Hahah nydelig.. Også på solkysten, eller rettere sagt Puerto Banus, Spania.. Riktig Så denne "live" i sommer eller rettere sagt i påska. Var også en lyseblå Lamborghini der som ikke ville vært mitt førstevalg når det gjaldt farge...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...