#2076 Skrevet Oktober 18, 2010 Nei å nei, er det mulig... Skulle vært lov til å konfiskere og tvangsselge bilen bilen når eierne er så tilbakestående.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2077 Skrevet Oktober 18, 2010 veldig feil .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2078 Skrevet Oktober 18, 2010 veldig feil .. Ikke veldig "stealth" som det sto i beskrivelsen iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2079 Skrevet Oktober 18, 2010 veldig feil .. Denne videoen er stengt for kommentarer. Jøss.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2080 Skrevet Oktober 18, 2010 veldig feil .. ååhh fyy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2081 Skrevet Oktober 18, 2010 Ikke veldig "stealth" som det sto i beskrivelsen iallefall! I dette tilfellet er ikke "stealth" en beskrivelse av bilen, men et søkeord. Mitsu 3000GT ble nemlig også solgt som Dodge Stealth i statene Men, denne gule bilen var fullstendig grusom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2082 Skrevet Oktober 18, 2010 (endret) Denne passer vel fint inn her nå som vintertiden nærmer seg Folkens. Vær snill å hold dere inne i bilen helt til den står rolig Kom på nå at jeg hadde 2 bilder fra vinteren for omtrent 2 år siden. Det var en dag jeg var på vei til skolen og møtte dette: Ja, så klart lo jeg godt og MÅTTE ta bilde av dette. Men dagen etter når jeg kom ned i samme krysset måtte jeg pent kjøre til siden for å le ferdig. For neimen tror du ikke bussen sto der igjen : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2083 Skrevet Oktober 18, 2010 Haha, i alle dager. Var det eksakt den samme bussen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2084 Skrevet Oktober 18, 2010 Haha, i alle dager. Var det eksakt den samme bussen? Ikke eksakt samme bussen, det kan du se på baklyktene. Men var bussen som fulgte samme rute og det var på samme tidspunkt begge dagene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2085 Skrevet Oktober 19, 2010 Hentet fra "Du gjør det helt riktig tråden - VW Edition" på et franskt forum... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2086 Skrevet Oktober 19, 2010 Det var en dag jeg var på vei til skolen og møtte dette: Ja, så klart lo jeg godt og MÅTTE ta bilde av dette. Men dagen etter når jeg kom ned i samme krysset måtte jeg pent kjøre til siden for å le ferdig. For neimen tror du ikke bussen sto der igjen : "Fordelen" med helårsdekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2087 Skrevet Oktober 19, 2010 Hentet fra "Du gjør det helt riktig tråden - VW Edition" på et franskt forum... http://i34.servimg.com/u/f34/11/04/82/53/wallpa10.jpg Nei? Tuller du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2088 Skrevet Oktober 19, 2010 Endelig fikk jeg tatt et bilde av naboen sin Golf 3. Jeg får vondt hver gang jeg ser den. Skal prøve å få tatt bedre bilder senere. Men ser nok litt dumt ut hvis jeg står rett utenfor hennes vindu og tar bilder av bilen hennes Dette ER feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2089 Skrevet Oktober 19, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2090 Skrevet Oktober 20, 2010 What's next??? Fucking good question.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2091 Skrevet Oktober 20, 2010 1979 Golf GTI... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2092 Skrevet Oktober 20, 2010 Siste der kunne vært rå! fy faen mye fail her forresten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2093 Skrevet Oktober 20, 2010 1979 Golf GTI... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2094 Skrevet Oktober 20, 2010 veldig feil .. Hu berta som spaserte forbi i bakgrunnen var ihvertfall ganske riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2095 Skrevet Oktober 20, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2096 Skrevet Oktober 21, 2010 Hva er feil med den da om jeg tør spørre ? Hummer H1 er kanskje ikke verdens peneste bil men fy flate den er rå i terrenget (sålenge man kan å bruke den!!!) Kompis av meg hadde en blå met. 2 dørs pickup for noen år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2097 Skrevet Oktober 21, 2010 Hva er feil med den da om jeg tør spørre ? Hummer H1 er kanskje ikke verdens peneste bil men fy flate den er rå i terrenget (sålenge man kan å bruke den!!!) Kompis av meg hadde en blå met. 2 dørs pickup for noen år siden. Parking fail? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2098 Skrevet Oktober 21, 2010 Parking fail?Ahh,ja nå så jeg det Men i mine øyne er ikke Hummer H1 feil iallfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2099 Skrevet Oktober 22, 2010 grei flow i eksosanlegget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2100 Skrevet Oktober 22, 2010 Fra Russland. Peugot i lær (Legg merke til juletemaet på siden): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...