#2176 Skrevet November 2, 2010 Like "feil" metoden de brukte for og komme seg frem på snøen da, full pinne. Ikke det mest optimale når det gjelder å prøve å få feste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2177 Skrevet November 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2178 Skrevet November 3, 2010 Bilen er helt grei. Men de felgene. Og sidepipes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2179 Skrevet November 3, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2180 Skrevet November 3, 2010 Hmm speilbilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2181 Skrevet November 3, 2010 Hmm speilbilde? Hahahahahahahahahaha, ler så jeg døøøør. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2182 Skrevet November 3, 2010 Hva skjedde med baklysa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2183 Skrevet November 3, 2010 Hvordan er det feil? Er jo en "prototype".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2184 Skrevet November 3, 2010 (endret) Så denne i Gøteborg uka som var. FY 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2185 Skrevet November 4, 2010 Uff jeg blir faktisk litt kvalm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2186 Skrevet November 4, 2010 Kunne kjørt noe av det der, SLen blant annet var nam.. Men sjekk B3 Passaten a, hahaha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2187 Skrevet November 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2188 Skrevet November 4, 2010 Jeg spør; hva skjer med måten man oppfører seg i trafikken på? Haha, tar jo av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2189 Skrevet November 4, 2010 Veit ikke hva som er mest feil med dette bildet: At Eirik bruker høytrykkspyler i bagasjerommet sitt, eller at bilen faktisk er i så dårlig forfatning at han må vaske bagasjerommet med høytrykkspyler: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2190 Skrevet November 4, 2010 eiriksmil vasker bil Jeg setter en knapp på det faktum at du ser at vannet spruter ut i hjørnet der like fort som det kommer inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2191 Skrevet November 4, 2010 Ahahah de der abdulla folka må jo være det mest fail i denne tråden !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2192 Skrevet November 6, 2010 Fin måte og teste airbag på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2193 Skrevet November 6, 2010 Det der er jo nødt til å ødelegge rygg og nakke osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2194 Skrevet November 6, 2010 Fin måte og teste airbag på Men i alle dager da!!!! hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2195 Skrevet November 6, 2010 Sinnsykt hvor mye krefter som er i en sånn airbag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2196 Skrevet November 6, 2010 Er det rart jeg er redd for å kræsje med en bil som har Airbag sier jeg bare! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2197 Skrevet November 6, 2010 Hva får man når man mikser 3-4 av de værste styling triksene i boken? Dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2198 Skrevet November 7, 2010 -Farge -Singleframe -Chrome -Devil eyes Rart det ikke er M3 speil i chrome også. står sikkert på lista! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2199 Skrevet November 8, 2010 Bilen er helt grei. Men de felgene. Og sidepipes? spesielt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2200 Skrevet November 8, 2010 Gamle filmer begge to, men måten de er satt sammen på gjør det litt morsomt, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...