#2226 Skrevet November 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2227 Skrevet November 4, 2010 Jeg spør; hva skjer med måten man oppfører seg i trafikken på? Haha, tar jo av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2228 Skrevet November 4, 2010 Veit ikke hva som er mest feil med dette bildet: At Eirik bruker høytrykkspyler i bagasjerommet sitt, eller at bilen faktisk er i så dårlig forfatning at han må vaske bagasjerommet med høytrykkspyler: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2229 Skrevet November 4, 2010 eiriksmil vasker bil Jeg setter en knapp på det faktum at du ser at vannet spruter ut i hjørnet der like fort som det kommer inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2230 Skrevet November 4, 2010 Ahahah de der abdulla folka må jo være det mest fail i denne tråden !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2231 Skrevet November 6, 2010 Fin måte og teste airbag på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2232 Skrevet November 6, 2010 Det der er jo nødt til å ødelegge rygg og nakke osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2233 Skrevet November 6, 2010 Fin måte og teste airbag på Men i alle dager da!!!! hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2234 Skrevet November 6, 2010 Sinnsykt hvor mye krefter som er i en sånn airbag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2235 Skrevet November 6, 2010 Er det rart jeg er redd for å kræsje med en bil som har Airbag sier jeg bare! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2236 Skrevet November 6, 2010 Hva får man når man mikser 3-4 av de værste styling triksene i boken? Dette: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2237 Skrevet November 7, 2010 -Farge -Singleframe -Chrome -Devil eyes Rart det ikke er M3 speil i chrome også. står sikkert på lista! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2238 Skrevet November 8, 2010 Bilen er helt grei. Men de felgene. Og sidepipes? spesielt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2239 Skrevet November 8, 2010 Gamle filmer begge to, men måten de er satt sammen på gjør det litt morsomt, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2240 Skrevet November 8, 2010 skum er vell og bra... (er rundt hele) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2241 Skrevet November 8, 2010 Gamle filmer begge to, men måten de er satt sammen på gjør det litt morsomt, hehe.. Jeg måtte le!! Men syns nå han irakeren var hakket mer skilla, jeg ble ganske flau over å være europeer nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2242 Skrevet November 8, 2010 Hvordan skal dette være mulig? Legger på litt flere når jeg først er i gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2243 Skrevet November 8, 2010 ja var iallefall en effektiv måte å få vekk bommen på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2244 Skrevet November 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2245 Skrevet November 9, 2010 Hahaha! Ler meg ihjel Går det an å bli mer tragisk og feil enn det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2246 Skrevet November 9, 2010 Hørte jeg noen si skuddpremie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2247 Skrevet November 9, 2010 holy crap. kjenner jeg ville vært stolt av å kjørt en Fiat Multipla eller SsangYong Rodius fremfor å kjøre den Audien? Stakkars bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2248 Skrevet November 9, 2010 Mulipla blir som en eksotisk bil i forhold til den mishandla Audien der:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2249 Skrevet November 9, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2250 Skrevet November 9, 2010 Hahahahh! Mer av han her idioten med den pimpa s2n.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...