#2576 Skrevet Desember 30, 2010 Fy faen, skal lite til altså Ja jeg også ble overasket over hvor store skadene ble. Han gikk jo bare i dekka så regnet med noen knuste lykter forran og bak og en liten fender bender. Men hele fronten ble jo most inn og trykket ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2577 Skrevet Desember 30, 2010 Farten og sporvalget var nok ikke så bra og spiller vel en stor rolle. Som gjenspeiles i skadene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2578 Skrevet Desember 30, 2010 Ser også ut til at han panikkbremset rett etter han havnet på gresset, noe som kun resultereri at bilen sklir enda mere rett mot dekkene. (kan være jeg tar feil, men syns det ser ut som at han prøver å bremse) Og ville jo forhåpentligvis hatt et heldigere utfall hvis han hadde flatet pedalen og prøvd å holde sladd? Men hvordan man reagerer i en slik situasjon er jo selvsagt umulig for meg å si da jeg aldri har vært der. Så bare mine 50cent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2579 Skrevet Desember 30, 2010 Farten og sporvalget var nok ikke så bra og spiller vel en stor rolle. Som gjenspeiles i skadene. Nå tenkte ikke jeg på hvorfor skaden oppsto. Tenkte mere på at bilen tålte overaskende lite. Synes det ble litt for omfattende skader til å treffe dekk veggen. Hadde han gått rett i betong veggen kunne jeg forstått skadene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2580 Skrevet Desember 30, 2010 Regner med hastigheten der er endel høyere enn hva det egentlig virker som mtp at han lå såppas sidelengs med en slik bil, og at det da kan virke som skadene er store i forhold til forestilt hastighet pga vinkel på filmen osvosv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2581 Skrevet Desember 30, 2010 Mulig det er jeg som er fjern, men jeg synes skadene står i stil med kræsjen, jeg, altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2582 Skrevet Desember 30, 2010 Jeg ser din Audi V8 kræsj, og høyner med en Audi RS4 kræsj... Denne fikk juling beyond repair! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2583 Skrevet Desember 30, 2010 Den rs4'n så litt ut som brusbokser jeg kaster i søppla Kjipt å krasje en sånn bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2584 Skrevet Desember 30, 2010 Mulig det er jeg som er fjern, men jeg synes skadene står i stil med kræsjen, jeg, altså Nå får jeg ikke sett filmen. Tipper Alu chassie ikke er det beste å krasje med heller.. Min erfaring med Stål Vs Alu sykkelrammer er at stål er mye mere flexibelt, mens alu er kjempestivt helt til det får en smell på feil plass..Og da kolapser ramma heilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2585 Skrevet Desember 30, 2010 Vel. Rammen ser ut til å være uskadd, derimot utterskallet på dører og skjermer er smashed : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2586 Skrevet Desember 31, 2010 Nå får jeg ikke sett filmen. Tipper Alu chassie ikke er det beste å krasje med heller.. Min erfaring med Stål Vs Alu sykkelrammer er at stål er mye mere flexibelt, mens alu er kjempestivt helt til det får en smell på feil plass..Og da kolapser ramma heilt men så er jo v8n laget i stål å da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2587 Skrevet Desember 31, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2588 Skrevet Desember 31, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2589 Skrevet Desember 31, 2010 men så er jo v8n laget i stål å da! Av en eller annen grunn tenkte jeg at filmen på forige side var R8 og ikke V8! Siden jeg ikke kan se filmen så kunne jeg ikke bil eller krasj Forige innlegget mitt lenger oppe her passer vell perfekt inn i tråden da? "Du gjør det helt feil" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2590 Skrevet Desember 31, 2010 Dette er veldig feil, heldigvis siste gang jeg fyller bensin i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2591 Skrevet Januar 1, 2011 Dette er veldig feil, heldigvis siste gang jeg fyller bensin i år Ja du tror det blir bedre til neste år siden dette heldigvis er siste fylling i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2592 Skrevet Januar 1, 2011 Ja du tror det blir bedre til neste år siden dette heldigvis var siste fylling i år? Heller tvilsomt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2593 Skrevet Januar 1, 2011 meanwhile in California: Ikke lett å kjøre biler fra EU og JAPSE =D (ikke sykkel heller for den del) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2594 Skrevet Januar 1, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2595 Skrevet Januar 2, 2011 Kan ikke huske å ha sett denne bilen i denne tråden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2596 Skrevet Januar 2, 2011 Oi. Den var najs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2597 Skrevet Januar 2, 2011 Kan space-golfen være første modell før de valgte en Delorean til Back to the future-filmene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2598 Skrevet Januar 2, 2011 Mads, jeg bare må! Er det Kamei-styling fra samme tid som den MK2'en du postet i den motsatte tråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2599 Skrevet Januar 2, 2011 Mads, jeg bare må! Er det Kamei-styling fra samme tid som den MK2'en du postet i den motsatte tråden? hehe første jeg tenkte også! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2600 Skrevet Januar 2, 2011 Mads, jeg bare må! Er det Kamei-styling fra samme tid som den MK2'en du postet i den motsatte tråden? Haha, tullegutt:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...