#2701 Skrevet Januar 21, 2011 R8 har jo ringer på panseret, så da kan vel S3 ha det også? Joda, men en R8 har det ikke i grillen og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2702 Skrevet Januar 22, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2703 Skrevet Januar 22, 2011 ødelegge en slik bil med slike speil... uff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2704 Skrevet Januar 22, 2011 Dette er jo helt riktig! Vel, M3-speil er jo i utgangspunktet ikke riktig. Men det var ikke det som var det verste her, det verste er at disse bilene som sagt er sjeldne, og veldig ettertraktede samlerobjekter som ikke burde klusses med. Men som det også er sagt, så står folk fritt til å gjøre hva de vil med bilene sine uten at det blir noe mer riktig av den grunn;) SÅNN skal de se ut originalt. Har lest meg litt klokere på saken! DA skjønner jeg hva som er galt Det å motivlakkere eller å style en de som alle andre golfer blir da helt feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2705 Skrevet Januar 22, 2011 Knipsa denne perlen utenfor Hamburg ett sted igår... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2706 Skrevet Januar 22, 2011 Har lest meg litt klokere på saken! DA skjønner jeg hva som er galt Det å motivlakkere eller å style en de som alle andre golfer blir da helt feil.. Korrekt, det er "høl i hue" å voldta en samlerbil på den måten: nei : Møkkete motorrom er feil nr. 2: (hvis man teller hele bilen som 1 feil, og ikke teller alle feilene:p) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2707 Skrevet Januar 22, 2011 Jeg har kjørt en slik jeg også, og man skjønner ikke hvor dårlig de går før man kjører en Jeg har faktisk ALDRI kjørt noe annet som går dårligere! Trykker man på gassen, så skjer det faktisk ingenting Dama til brodern hadde en slik Yaris 1.0, som etterhvert mistet all kompresjon på en sylinder. hu kjørte rundt på 3 sylindere ganske lenge. den kunne du nesten sykle fra tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2708 Skrevet Januar 22, 2011 I tilfelle dette er en repost, så fortjener den uansett en reprise synes jeg HVA ER DET SOM FOREGÅR INNI HODENE TIL NOEN FOLK?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2709 Skrevet Januar 22, 2011 ødelegge en slik bil med slike speil... uff Og øyelokk... Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2710 Skrevet Januar 22, 2011 I tilfelle dette er en repost, så fortjener den uansett en reprise synes jeg HVA ER DET SOM FOREGÅR INNI HODENE TIL NOEN FOLK?? Gåen topppakning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2711 Skrevet Januar 22, 2011 Hahaha, herreguuuuuuud så morsomt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2712 Skrevet Januar 23, 2011 Her enda en luring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2713 Skrevet Januar 24, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2714 Skrevet Januar 24, 2011 Knipsa denne perlen utenfor Hamburg ett sted igår... "Böses Mädchen"..... JADDA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2715 Skrevet Januar 24, 2011 Du vet det er nok når.... http://filter.start.no/humor/7576 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2716 Skrevet Januar 24, 2011 Om den over der er nok, så er denne garantert mer enn nok og om man skal holde det VAG-relatert: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2717 Skrevet Januar 24, 2011 Hva er feil her? Synes den der er helt riktig jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2718 Skrevet Januar 24, 2011 Hva er feil her? Synes den der er helt riktig jeg Sett ifra et norskt perspektiv, så er kanskje ikke reg.nr. det råeste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2719 Skrevet Januar 24, 2011 Hva er feil her? Synes den der er helt riktig jeg Sett bort i fra det idiotiske takstativet, så er det vel skiltet det er tenkt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2720 Skrevet Januar 27, 2011 http://jalopnik.com/5726128/for-9000-seel-the-deel-on-this-turbo-m3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2721 Skrevet Januar 27, 2011 VW Touareg Dubai-Edition Mer her: http://www.eurotuner.com/news/eurp_1101_vw_touareg_gold_edition_concept/index.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2722 Skrevet Januar 27, 2011 Hadde tatt den jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2723 Skrevet Januar 27, 2011 Værste av alt er vel at den faktisk kan selge bra på ett sånt sted! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2724 Skrevet Januar 27, 2011 I tillegg er det en viss reisende folkegruppe som kommer til å elske å dra campingvogna si med denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2725 Skrevet Januar 27, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...