#2801 Skrevet Januar 30, 2011 bilde fra lokal nettavis tatt utenfor svømmehallen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2802 Skrevet Januar 30, 2011 bilde fra lokal nettavis tatt utenfor svømmehallen Den der er litt kjedlig: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2803 Skrevet Januar 31, 2011 bilde fra lokal nettavis tatt utenfor svømmehallen Er ikke noen bombe det der. Stort sett stressa familiefedre/mødre med masete drittunger som skal å bade. Jeg parkerer laaaangt unna inngangen for å unngå parkeringsbulker eller bli parkert inne når jeg er å bader med mine unger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2804 Skrevet Januar 31, 2011 åh for en nydelig taksenkingsjobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2805 Skrevet Januar 31, 2011 Dobbel lol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2806 Skrevet Januar 31, 2011 bilde fra lokal nettavis tatt utenfor svømmehallen Det værste av alt er at jeg hang meg mere opp i fargene på bilene, enn på selve parkeringen. Det er en gul Peugeot der, og den er en fargeklatt i et hav av ubetydelige farger! Snakker om fantasiløse nordmenn altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2807 Skrevet Januar 31, 2011 Dobbel lol å fytti hælvete det var uventa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2808 Skrevet Januar 31, 2011 For ikke å nevne "fotografen" som ikke klarer å holde seg på beina... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2809 Skrevet Januar 31, 2011 Dobbel lol Det beste jeg har sett på aldri så lenge!!! Jeg ler og ler! Sikkert kjerringa som blir helt gira når gubben tryne på sykkel det. Hør på lyden like etter hu tryner. Priceless!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2810 Skrevet Januar 31, 2011 For en lyd som kommer ut fra det kvinnemennesket: smil : Ikke ledd så mye av en snutt på det jeg kan huske! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2811 Skrevet Januar 31, 2011 Jeg holder på å dø. Har aldri ledd så mye tru jeg. Skjønner ikke hvorfor. Må laste ned snutten til telefonen og ha den som soundtrack på jobb i morra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2812 Skrevet Februar 1, 2011 Rosa optikk pakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2813 Skrevet Februar 1, 2011 Auda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2814 Skrevet Februar 1, 2011 Mon tro hva som skjedde med felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2815 Skrevet Februar 1, 2011 Helt sikkert replicafelger! Vi har jo alle lært at det er bare dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2816 Skrevet Februar 2, 2011 Det er split rims 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2817 Skrevet Februar 2, 2011 Greit nok at det er snøstorm, men passe dumt å la døra stå åpen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2818 Skrevet Februar 2, 2011 Sikkert fortsatt i sjokk over at sommerdekkene ikke var overlegne på snø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2819 Skrevet Februar 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2820 Skrevet Februar 3, 2011 Den sølvgrå der er hva man kaller "pent plassert"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2821 Skrevet Februar 3, 2011 Lurer på hvordan de har greid å balansere den så godt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2822 Skrevet Februar 3, 2011 Både riktig og feil Denne husker jeg var i et Audi tuner-blad jeg fikk med meg fra tyskland for noen år siden. Mener å husket at i "tillhengeren" er det et alpelandskap med fungerende modelljernbane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2823 Skrevet Februar 3, 2011 Denne husker jeg var i et Audi tuner-blad jeg fikk med meg fra tyskland for noen år siden.Mener å husket at i "tillhengeren" er det et alpelandskap med fungerende modelljernbane Veldig kreativt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2824 Skrevet Februar 3, 2011 Denne husker jeg var i et Audi tuner-blad jeg fikk med meg fra tyskland for noen år siden.Mener å husket at i "tillhengeren" er det et alpelandskap med fungerende modelljernbane Den var tøff da, men den ble oppgradert! Slik så den ut da jeg så den på messa i Essen i 2005 (hvis det er samme bil, da - var ganske sikker på at det var den samme på den tiden i hvert fall). Oh yess.. Boblebad og bar! Jada, ganske dårlige bilder. Var mange folk rundt den, så vanskelig å komme til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2825 Skrevet Februar 3, 2011 Denne husker jeg var i et Audi tuner-blad jeg fikk med meg fra tyskland for noen år siden.Mener å husket at i "tillhengeren" er det et alpelandskap med fungerende modelljernbane når den vart bygget hadde den ein stor bar bak og stort anlegg. eg har bladet ligganes, men det var i eit vw blad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...