#2876 Skrevet Februar 14, 2011 Beklager om noen følte seg støtt av det bildet, men jeg synes det var helt feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2877 Skrevet Februar 14, 2011 Ikke noe å beklage Ida, man har hver sin smak, og den må man stå for! Jeg er forøvrig enig med deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2878 Skrevet Februar 14, 2011 Brukervennlighet i første rekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2879 Skrevet Februar 14, 2011 http://www.viddler.com/failblog/videos/1705/ Steg 1: Kjør forbi noen Steg 2: Brems så hardt at bilen du akkurat har kjørt forbi kjører av veien! Steg 3: Gjenta til noen tar livet av deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2880 Skrevet Februar 14, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2881 Skrevet Februar 14, 2011 Hahaha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2882 Skrevet Februar 14, 2011 Brukervennlighet i første rekke. Hva er det jeg ikke ser her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2883 Skrevet Februar 14, 2011 Hva er det jeg ikke ser her? Felgen er merket med HF (høyre forran), PÅ selve felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2884 Skrevet Februar 14, 2011 Felgen er merket med HF (høyre forran), PÅ selve felgen Stemmer. Og i tillegg er det merket på 2 av eikene, bare slik for sikkerhets skyld.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2885 Skrevet Februar 14, 2011 Ja selvfølgellig er det merket på to av eikene. Det er vel tredje sesongen han bruker dekkene, ergo har han tatt dem av to ganger tidligere. Har forøvrig sett dette utallige ganger tidligere, både på stål- og alufelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2886 Skrevet Februar 14, 2011 Ja selvfølgellig er det merket på to av eikene. Det er vel tredje sesongen han bruker dekkene, ergo har han tatt dem av to ganger tidligere. Har forøvrig sett dette utallige ganger tidligere, både på stål- og alufelger. hahaha, smarte folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2887 Skrevet Februar 14, 2011 Ja selvfølgellig er det merket på to av eikene. Det er vel tredje sesongen han bruker dekkene, ergo har han tatt dem av to ganger tidligere. Har forøvrig sett dette utallige ganger tidligere, både på stål- og alufelger. Håper han bruker Whiteboard-tusj,ellers har han et problem på år 6. Forøvrig urutinert å ikke kjøpe f.eks OZ Superturismo med tanke på antal eiker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2888 Skrevet Februar 14, 2011 Har du ikke hørt om korrekturlakk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2889 Skrevet Februar 14, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2890 Skrevet Februar 15, 2011 Brace yourselves! Dette tar kaka av lite gjennomtenkt mekanikerarbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2891 Skrevet Februar 15, 2011 Brace yourselves! Dette tar kaka av lite gjennomtenkt mekanikerarbeid Ser ut som han var fremme med saga da han skulle skifte blinklyspære også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2892 Skrevet Februar 15, 2011 Du kan si mye rart om multilinken, men det er jammen meg særdeles bedre kjøreegenskaper på de bilene med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2893 Skrevet Februar 15, 2011 Du kan si mye rart om multilinken, men det er jammen meg særdeles bedre kjøreegenskaper på de bilene med! Får ikke hjelpe når det slites ut på under 50k og er drittdyrt og jævlig å skifte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2894 Skrevet Februar 15, 2011 Ikke klubbil. Men går i Hamar. Kjenner eieren. Jeg kjenner han å:-) går i klassar mi:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2895 Skrevet Februar 15, 2011 Får ikke hjelpe når det slites ut på under 50k og er drittdyrt og jævlig å skifte Er nok mye rett og galt med multilink .. Men skal innrømme jeg faktisk lo høyt når jeg så bildet.. "Its funny because its true" .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2896 Skrevet Februar 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2897 Skrevet Februar 15, 2011 Fin parkering på mjøndalen stasjon:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2898 Skrevet Februar 15, 2011 Arild, den filmen ble posta for sånn under 5 pages siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2899 Skrevet Februar 15, 2011 Arild, den filmen ble posta for sånn under 5 pages siden Var sannelig godt du brukte en post til bare for å kommentere det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2900 Skrevet Februar 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...