#2901 Skrevet Februar 15, 2011 En litt halvsvett sjef for Volvos sikkerhetssenter der ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2902 Skrevet Februar 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2903 Skrevet Februar 16, 2011 En litt halvsvett sjef for Volvos sikkerhetssenter der ja. Ser ikke feilen jeg...? Den stoppa jo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2904 Skrevet Februar 16, 2011 Ser ikke feilen jeg...? Den stoppa jo? Ja, og slo på vindusviskerene óg! Teknologisk vidunder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2905 Skrevet Februar 16, 2011 http://www.oblad.no/oppegard/fratatt-forerkortet-etter-skrens-pa-fire-hjul-1.6032149 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2906 Skrevet Februar 16, 2011 Ser ikke feilen jeg...? Den stoppa jo? denne sku jo liggi i du gjør det helt RIKTIG tråden...volvo gjør jobben for oss å tar livet av bilane sine før de kommer ut på gata!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2907 Skrevet Februar 16, 2011 http://www.oblad.no/oppegard/fratatt-forerkortet-etter-skrens-pa-fire-hjul-1.6032149 Haha, "dro i brekket" og så godtar han ikke inndragelsen? selvmotsigelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2908 Skrevet Februar 16, 2011 Om det ikke var til fare for andre, så mener jeg at det var for stor straff. Trenger ikke være såå firkanta. Advarsel hadde vært nok! Tipper uansett at han gjorde mere enn å bare dra i brekket i 15km/t , sikkert tatt par tre breisladder og noen piruetter mens politiet så på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2909 Skrevet Februar 16, 2011 Haha, "dro i brekket" og så godtar han ikke inndragelsen? selvmotsigelse Nei hvorfor skal han det. Var han til fare for seg selv? Andre? Miljø? Nærområdet? Hadde heller ALDRI i livet godtatt førerkort beslag for å snu bilen på en tom p-plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2910 Skrevet Februar 16, 2011 (endret) Hadde heller ikke godtatt det om det var tilfelle at det ikke gikk fort og at parkeringsplassen var tom. Gjorde noe lignende selv for et par år siden. Røska litt i brekket for å snu fort på en tom parkeringsplass (var en RWD, så ingen annen grunn for at jeg brukte håndbrekket, pluss at farten var maks 7km/t), og typisk nok er det første jeg ser en politibil som kommer kjørende nedover gata, og som typisk nok ser dette lille "stuntet". En ikke veldig fornøyd politimann stopper og snakker med meg, sjekker skiltnummer osv. Etter mye om og men i en saklig diskusjon mellom oss to, pluss noen innspill fra passasjerene mine, så fikk jeg kjøre videre med bare en advarsel. Noe annet hadde jeg ikke godtatt heller, ihvertfall ikke med et smil om munnen:p Sikkert avbildet tidligere i tråden, bare med andre farger. Er visst det amerikanske svaret på den velkjente papp-Passaten fra Norge, som også er avbildet mange ganger før i denne tråden:o Edit: Alle de forskjellige fasene av Corvetten er samlet HER. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2911 Skrevet Februar 16, 2011 Utrolig at det går an å ødelegge en i utgangspunktet nydelig bil,synd: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2912 Skrevet Februar 16, 2011 Værste er at papp-passaten faktisk ikke er papp, det er flislim!! Ikke kødd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2913 Skrevet Februar 17, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2914 Skrevet Februar 17, 2011 Idiot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2915 Skrevet Februar 17, 2011 Lurer på hvor mange lag med maling/Lakk det er på den corvetta: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2916 Skrevet Februar 20, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2917 Skrevet Februar 20, 2011 Værste er at papp-passaten faktisk ikke er papp, det er flislim!! Ikke kødd! Papp-passat? Bilder? Link? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2918 Skrevet Februar 20, 2011 Papp-passat? Bilder? Link? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1567969&highlight=papp+passat#post1567969 Post 41 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2919 Skrevet Februar 20, 2011 Papp-passat? Bilder? Link? Side 51 i denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2920 Skrevet Februar 20, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26536932 Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2921 Skrevet Februar 20, 2011 Skal litt mer en et periskop på panseret før en rallye blir feil, men fint var det ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2922 Skrevet Februar 20, 2011 Skal litt mer en et periskop på panseret før en rallye blir feil, men fint var det ikke Se ALLE bildene, så ser du hva som er feil. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2923 Skrevet Februar 20, 2011 Se ALLE bildene, så ser du hva som er feil. Fabian Ser poenget ditt, men er fortsatt en rallye Bra det følger med litt deler til å gjøre den fin igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2924 Skrevet Februar 22, 2011 Jeg lo:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2925 Skrevet Februar 22, 2011 Skal ha for originalitet da :):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...