#3001 Skrevet Mars 11, 2011 J/K ^^ Feil? det var drit fett da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3002 Skrevet Mars 11, 2011 Treverk hører hjemme på sjøen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3003 Skrevet Mars 11, 2011 Bra gjennomført, men utrolig stygt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3004 Skrevet Mars 11, 2011 Treverk hører hjemme på sjøen... Hva med imitert treverk, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3005 Skrevet Mars 12, 2011 Bra gjennomført, men utrolig stygt. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=90519&highlight=A3 Tror ærlig talt ikke den hadde vært så ille jeg bare den hadde fått litt andre felger. Eneste jeg ikke liker med den bilen er singel frame. Ser rart ut opp mot panser og generelt passer det ikke inn. Men resten av bilen med ett sett fete felger synes jeg ser helt greit ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3006 Skrevet Mars 12, 2011 Hva med imitert treverk, da? hører ti på bunn av havet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3007 Skrevet Mars 12, 2011 hører ti på bunn av havet... Korrekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3008 Skrevet Mars 12, 2011 Sladd skiltnr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3009 Skrevet Mars 12, 2011 Gikk forbi denne borti nabolaget i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3010 Skrevet Mars 12, 2011 Nydelige blinklys, og ikke minst festeanordning på frontfanger i hjulbuen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3011 Skrevet Mars 13, 2011 Bil "nediset" i Narvik (kan godt hende det er postet før) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3012 Skrevet Mars 13, 2011 Bil "nediset" i Narvik (kan godt hende det er postet før) haha husker den saken der ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3013 Skrevet Mars 13, 2011 Luft er greit, men å kjøre i denne høyden blir for dumt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3014 Skrevet Mars 13, 2011 Luft er greit, men å kjøre i denne høyden blir for dumt Sånn blir det når man bruker varmluft killer bil uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3015 Skrevet Mars 14, 2011 bilen er egentlig så riktig så riktig, men de nye lyktene var ikke det.............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3016 Skrevet Mars 14, 2011 bilen er egentlig så riktig så riktig, men de nye lyktene var ikke det.............. jeg synes denne var heeelt riktig jeg, lyktene ser jo nesten OEM ut spør du meg.. men smaken er som baken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3017 Skrevet Mars 14, 2011 bilen er egentlig så riktig så riktig, men de nye lyktene var ikke det.............. http://i6.photobucket.com/albums/y211/revsx/IMG_1930.jpg LED-lys skulle ha vært forbudt med lov: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3018 Skrevet Mars 14, 2011 Luft er greit, men å kjøre i denne høyden blir for dumt.. Synes den bh'n var litt drøy også jeg men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3019 Skrevet Mars 14, 2011 Selvfølgelig, men til og fra treff er det jo gull for de som ikke vil ha masse steinsprut og insektguffe på en nyshina bil:) Topic: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3020 Skrevet Mars 14, 2011 Håper det er lcd-skjermene i frontruta du mener er feil? For en E46 med en 4-rotors wankel på 1600+ hk som drar 6 sekundere på stripa er ikke så ille vel? Egentlig så er det vel bare front og baklyktene som er faktiske bmw-deler, alt annet er i glassfiber og carbon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3021 Skrevet Mars 14, 2011 Bingo: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3022 Skrevet Mars 14, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3023 Skrevet Mars 14, 2011 .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3024 Skrevet Mars 14, 2011 Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3025 Skrevet Mars 14, 2011 Nå da for svarte f*en..... Dette kvalifiserer til pisking iallfall !!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...