#3051 Skrevet Mars 29, 2011 Så denne på Tøyen i helgen: IMAG0291 by fabianrosenberg, on Flickr Fabian Det er fordi fangeren er laget for a8 griller, kompis av meg har samme vare v12 grillen, men kunne jo absolutt fjerna emblemet... Han har hvertfall ikke ettermontert emblemet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3052 Skrevet Mars 30, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3053 Skrevet Mars 30, 2011 bilde: Det der kan være et problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3054 Skrevet Mars 30, 2011 denna her tar kaka over alle! fyyy **** 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3055 Skrevet Mars 30, 2011 Hva faen har skjedd med den Golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3056 Skrevet Mars 30, 2011 Korrekt! Kjempetabbe av VW, spør du meg:) Veiene i Norge er litt feil også, ikke sant? LINK til saken. Herlig å kjøre nedi det hullet, skulle jeg tro: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3057 Skrevet Mars 30, 2011 Korrekt! Kjempetabbe av VW, spør du meg:) Veiene i Norge er litt feil også, ikke sant? LINK til saken. Herlig å kjøre nedi det hullet, skulle jeg tro: rolleyes hvertfall rett på erstatning da vis man havner nedi:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3058 Skrevet Mars 30, 2011 Korrekt! Kjempetabbe av VW, spør du meg:) Veiene i Norge er litt feil også, ikke sant? LINK til saken. Herlig å kjøre nedi det hullet, skulle jeg tro: rolleyes Bra det var ring rundt hullet, ellers hadde jeg ikke sett det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3059 Skrevet Mars 30, 2011 Er ille når hullene er så store at folk flytter rett inn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3060 Skrevet Mars 31, 2011 Endelig har de funnet ut hvor trollet fra eventyret om "De tre bukkene bruse" holder til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3061 Skrevet Mars 31, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3062 Skrevet Mars 31, 2011 Tenkte mest på grillen på bilen jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3063 Skrevet Mars 31, 2011 haha, det så jeg ikke før nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3064 Skrevet Mars 31, 2011 Med den bilen der så tror ikke jeg politiet blir lurt av et annet skiltnr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3065 Skrevet April 1, 2011 Mulig og ødelegge en såpass legendarisk bil mer enn dette: dum : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=112362498&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=16&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2 IKKE MINST PRISEN!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3066 Skrevet April 1, 2011 Mulig og ødelegge en såpass legendarisk bil mer enn dette: dum : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=112362498&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=16&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2 IKKE MINST PRISEN!!! Det er vel i hvert fall en originalbygget bil fra Treser og anses som et samlerobjekt da den er svært sjelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3067 Skrevet April 1, 2011 Got spikes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3068 Skrevet April 1, 2011 Kjekt å ha slike spikes når man skal klippe ned syklister....muhahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3069 Skrevet April 1, 2011 Mulig og ødelegge en såpass legendarisk bil mer enn dette: dum : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=112362498&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=16&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2 IKKE MINST PRISEN!!! Men den er fortsatt mindre pen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3070 Skrevet April 2, 2011 Jeg tviler meeeget sterkt på at Walter Treser monterte et Kercher kusma-kit fra 90/2000-tallet på sin Roadster fra 1984.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3071 Skrevet April 3, 2011 Så det lå en link her med søk på finn på BMW og fremhjulstrekk. Syns denne passet bra då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3072 Skrevet April 3, 2011 mange som gjer dette og det er ikkje feil. det kalles styre kjetting når man montere det framme. betre å ha styring ned ein bakke enn fart;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3073 Skrevet April 3, 2011 Store konsekvenser når pacecar sjåføren gjør feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3074 Skrevet April 4, 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10083723 .....kvinnfolk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3075 Skrevet April 4, 2011 Her er det selve hendelsen som er feil da ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...