#3101 Skrevet Mars 30, 2011 Hva faen har skjedd med den Golfen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3102 Skrevet Mars 30, 2011 Korrekt! Kjempetabbe av VW, spør du meg:) Veiene i Norge er litt feil også, ikke sant? LINK til saken. Herlig å kjøre nedi det hullet, skulle jeg tro: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3103 Skrevet Mars 30, 2011 Korrekt! Kjempetabbe av VW, spør du meg:) Veiene i Norge er litt feil også, ikke sant? LINK til saken. Herlig å kjøre nedi det hullet, skulle jeg tro: rolleyes hvertfall rett på erstatning da vis man havner nedi:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3104 Skrevet Mars 30, 2011 Korrekt! Kjempetabbe av VW, spør du meg:) Veiene i Norge er litt feil også, ikke sant? LINK til saken. Herlig å kjøre nedi det hullet, skulle jeg tro: rolleyes Bra det var ring rundt hullet, ellers hadde jeg ikke sett det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3105 Skrevet Mars 30, 2011 Er ille når hullene er så store at folk flytter rett inn.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3106 Skrevet Mars 31, 2011 Endelig har de funnet ut hvor trollet fra eventyret om "De tre bukkene bruse" holder til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3107 Skrevet Mars 31, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3108 Skrevet Mars 31, 2011 Tenkte mest på grillen på bilen jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3109 Skrevet Mars 31, 2011 haha, det så jeg ikke før nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3110 Skrevet Mars 31, 2011 Med den bilen der så tror ikke jeg politiet blir lurt av et annet skiltnr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3111 Skrevet April 1, 2011 Mulig og ødelegge en såpass legendarisk bil mer enn dette: dum : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=112362498&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=16&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2 IKKE MINST PRISEN!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3112 Skrevet April 1, 2011 Mulig og ødelegge en såpass legendarisk bil mer enn dette: dum : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=112362498&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=16&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2 IKKE MINST PRISEN!!! Det er vel i hvert fall en originalbygget bil fra Treser og anses som et samlerobjekt da den er svært sjelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3113 Skrevet April 1, 2011 Got spikes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3114 Skrevet April 1, 2011 Kjekt å ha slike spikes når man skal klippe ned syklister....muhahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3115 Skrevet April 1, 2011 Mulig og ødelegge en såpass legendarisk bil mer enn dette: dum : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=112362498&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.firstRegistration&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=16&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&tabNumber=2 IKKE MINST PRISEN!!! Men den er fortsatt mindre pen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3116 Skrevet April 2, 2011 Jeg tviler meeeget sterkt på at Walter Treser monterte et Kercher kusma-kit fra 90/2000-tallet på sin Roadster fra 1984.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3117 Skrevet April 3, 2011 Så det lå en link her med søk på finn på BMW og fremhjulstrekk. Syns denne passet bra då! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3118 Skrevet April 3, 2011 mange som gjer dette og det er ikkje feil. det kalles styre kjetting når man montere det framme. betre å ha styring ned ein bakke enn fart;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3119 Skrevet April 3, 2011 Store konsekvenser når pacecar sjåføren gjør feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3120 Skrevet April 4, 2011 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10083723 .....kvinnfolk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3121 Skrevet April 4, 2011 Her er det selve hendelsen som er feil da ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3122 Skrevet April 4, 2011 Litt i grenseland? fvn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3123 Skrevet April 4, 2011 kreativt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3124 Skrevet April 4, 2011 Litt i grenseland? fvn.no Liker at det i diskusjonen under artikkelen er dama som tar bildet som får pes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3125 Skrevet April 5, 2011 En liten nøtt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...