#3151 Skrevet April 12, 2011 Har mest lyst til å legge ut dette i den motsatte tråden, men får holde meg for god til å gjøre det:p Hehe, tross alt bilinteressert han som har bygd den også. "Rusty Slammington" er nå offisielt død en gang for alle, ref DENNE tråden. Høres litt for godt ut til å være sant den historien også, men det blir bare spekulasjoner, og jeg driter egentlig i hva som skjedde:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3152 Skrevet April 12, 2011 Må si meg enig i den der, men fy faen så kjiiipt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3153 Skrevet April 13, 2011 http://www.motorguiden.no/index.php/guider1/73-videoguider/636-videoguide-varrengjoring-av-bilen overlat aldri bilen til naf for vårrengjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3154 Skrevet April 13, 2011 : eek : han brukte jo svampen rett på møkka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3155 Skrevet April 13, 2011 FY F#¤% . Der mistet jeg det siste lille av tro jeg hadde på NAF. Den organisasjonen har gått ut på dato. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3156 Skrevet April 13, 2011 Tilogmed sier han at man må SPYLE av dritten først, DERETTER gnikke med svamp:) Men kan ikke både love og holde... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3157 Skrevet April 13, 2011 For en fjott: rolleyes Lurer på hvor mange som har fått lakken sin ødelagt etter å ha sett på denne videoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3158 Skrevet April 13, 2011 HAHAHAHAHAHAHA det er det verste jeg har sett.. Kan ikke noen av detailing gutta fra klubben her sende inn en oppfølgingsvideo til den journalisten? Eventuelt bare link til noen SS tråder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3159 Skrevet April 13, 2011 Er det der mulig!?! Jeg veit ikke om jeg skal le eller grine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3160 Skrevet April 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3161 Skrevet April 16, 2011 Sjekk reg.nr på denne engelske Passaten da. He he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3162 Skrevet April 16, 2011 Har sett både SAW, END, DDE og 666-registrering, ler litt for meg selv når jeg treffer på de. Og en gang traff jeg på en hvit Volvo 360 spirit (fargerikt klistremerke) med reg.nr som sluttet på 666 (desverre ingen bilder) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3163 Skrevet April 16, 2011 kan skaffe ett bilde. men ene ambulansen i molde har reg nr UR 666xx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3164 Skrevet April 16, 2011 Har riksveg 666 her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3165 Skrevet April 16, 2011 Det er nok ganske mange biler som har 666 i skiltet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3166 Skrevet April 16, 2011 Det er det nok, det jeg tenkte på var utenlandske skilt der de bare har tre siffer i reg.nummeret. Men på den Volvoen synes jeg det passet så godt med en spirit-edition, og 666 i reg.nummeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3167 Skrevet April 16, 2011 Kvinne møter madrass! Det hele endte med at det ble hull i bensintanken, slik at bilen tilslutt stoppet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3168 Skrevet April 17, 2011 Med bensinprisene now a days så lurer jeg også på å anskaffe meg slik fremkomstmiddel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3169 Skrevet April 17, 2011 How about this one? Driver hit a traffic light and kept going for about two miles. He stopped to get more beer! It got towed with the pole to an impound yard where it took several hard tugs with a backhoe to get it free. Yikes! :eek: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3170 Skrevet April 17, 2011 Haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3171 Skrevet April 17, 2011 Jeg knipset dette bildet i morges, det er en Corrola. Den store feilen er at jeg så bilen 6 timer tidligere, når han kom kjørende på dette hjulet, mest i venstre side av bygaten... Spørs om sjåføren var edru, egentlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3172 Skrevet April 22, 2011 Påskehilsen fra Mongstad og norges "fineste" B5 front! huff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3173 Skrevet April 22, 2011 Jeg synes dette passer inn her, helt klart. Noen vil kanskje plassere disse i den andre tråden: Jada, fet lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3174 Skrevet April 22, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=-T4G38MSZRo Hvem føler seg skyldig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3175 Skrevet April 22, 2011 Enda en Bippu Style tulling: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...