#3251 Skrevet Mai 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3252 Skrevet Mai 7, 2011 Skal iallefall ikke stå på satsingen til de kara der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3253 Skrevet Mai 8, 2011 De har ikke kraft nok i bilene sine til å sladde med kraft så de fant ut at hvis de bare kjørte kjapt nok og ratta som gærninger så ville de drifte da også Alle disse sjeikene som kjøper kraftbiler tar dem med på bane ihvertfall, ikke på motorveiene haha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3254 Skrevet Mai 8, 2011 Den "driftingvideoen" er ikke bare feil, det er rent idioti. Masse folk og biler rundt, og noen holder på midt i trafikken... Er det mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3255 Skrevet Mai 8, 2011 Helt utrolig for noen IDIOTER: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3256 Skrevet Mai 8, 2011 Haha, det spruter lakentullinger midt i autostradan der ! Lame 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3257 Skrevet Mai 10, 2011 Er i Praha på fabrikkbesøk for tida og ser mange rare biler her, blant anna denne heftige skuta:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3258 Skrevet Mai 10, 2011 (endret) Når vi først er inne på Arabia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3259 Skrevet Mai 10, 2011 Tja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3260 Skrevet Mai 11, 2011 Noen som ser videoen min to poster opp? Hos meg er det bare en hvit firkant.. Er vel bare å trykke på youtubeknappen og lime inn linken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3261 Skrevet Mai 11, 2011 Ser den jeg hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3262 Skrevet Mai 11, 2011 Noen som ser videoen min to poster opp? Hos meg er det bare en hvit firkant.. Er vel bare å trykke på youtubeknappen og lime inn linken? Nei, du skal ikke lime inn linken, bare koden på videoen. Ikke http://www. youtube.com/watch?v=05ru1l2gN88 men bare 05ru1l2gN88 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3263 Skrevet Mai 11, 2011 Edit: Jeg så den ikke først, men ser Aadne har retta opp linken nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3264 Skrevet Mai 11, 2011 Ikke den samme som over, men fortsatt feil: Passende skilt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3265 Skrevet Mai 11, 2011 Greit forsøk, men med et så håpløst utgangspunkt kan det ikke bli bra. Hvor mye bedre hadde det ikke sett ut UTEN de lyktene oppå panseret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3266 Skrevet Mai 12, 2011 syns den så sikkerlig kul ut jeg men vær sin smak selvfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3267 Skrevet Mai 12, 2011 Greit forsøk, men med et så håpløst utgangspunkt kan det ikke bli bra. Hvor mye bedre hadde det ikke sett ut UTEN de lyktene oppå panseret? Hahaha, du skulle aldri skrevet at det var lykter på panseret for de la jeg ikke merke til! Uten de hadde den faktisk vært ganske feit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3268 Skrevet Mai 12, 2011 Juke makes me puke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3269 Skrevet Mai 12, 2011 Den grønne og svarte bmw-en må være noe av det verste jeg har sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3270 Skrevet Mai 12, 2011 Hahaha, du skulle aldri skrevet at det var lykter på panseret for de la jeg ikke merke til! Uten de hadde den faktisk vært ganske feit! Jeg veit, de lyktene ødelegger alt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3271 Skrevet Mai 13, 2011 Ikke den samme som over, men fortsatt feil: Mye rett her også da; både flush, poke, rake å stance.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3272 Skrevet Mai 13, 2011 Snakk om å skyte spurv med kanon; "Slepte bil med for kort tau, Mistet lappen". Link til lokalavis: http://www.fremover.no/lokale_nyheter/article5603847.ece Politiet her oppe i et nøtteskall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3273 Skrevet Mai 13, 2011 du må jo huske på 3 sec regelen da veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3274 Skrevet Mai 14, 2011 SVV er ikke noe bedre heller: NRK-bil avskiltet - skulle dekke trafikkontroll http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10085557&fb_ref=vgart_fbshare&fb_source=home_multiline 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3275 Skrevet Mai 15, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...