#3301 Skrevet Mai 22, 2011 Nå syntes jeg folk skal slutte å være misunnelige på den Caravella Den er unik, one of a kind og eier har helt sikkert laget og montert den stylinga selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3302 Skrevet Mai 22, 2011 Ja, la oss for all del håpe at han ikke har betalt et firma dyre dommer for den fangeren: smil : Topic: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3303 Skrevet Mai 22, 2011 Får legge ut ett bidrag til, men er redd jeg tråkker noen på tærne nå. Bilens eier skulle spare 150dollar på en original GTI spoiler under frontfangeren og her er resultatet Om man orker å glane litt så ser man hvor dårlig han har bearbeidet "spoileren" sin på førersiden Så selvgjort er ikke alltid velgjort, så får vi håpe at dette ikke blir den nye Cupra R leppe trenden man har sett her inne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3304 Skrevet Mai 22, 2011 Får legge ut ett bidrag til, men er redd jeg tråkker noen på tærne nå. Bilens eier skulle spare 150dollar på en original GTI spoiler under frontfangeren og her er resultatet Så selvgjort er ikke alltid velgjort, så får vi håpe at dette ikke blir den nye Cupra R leppe trenden man har sett her inne! HAHA, for en IDIOT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3305 Skrevet Mai 23, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3306 Skrevet Mai 23, 2011 Ups... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3307 Skrevet Mai 23, 2011 er jo sjefen på tur jo ferrarien på planet skal på service/ byttes inn husker ikke hvilke av gangene dette er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3308 Skrevet Mai 24, 2011 Har vært å handla meg denne S4en fra Fredrikstad. Værste jeg har sett. at noen klarer å ødelege en S4 på den måten Sparkla sammen støtfangere sammen med skjermene, satt på golf 2 breddere bak og sparkla over med ca 2-3 cm med sparkel, laga side skjørt av metal plate.. Dette kan man trygt si at det er FEIL! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3309 Skrevet Mai 24, 2011 du måtte vell betale ekstra for denne tenker jeg! utstillings skikk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3310 Skrevet Mai 24, 2011 du måtte vell betale ekstra for denne tenker jeg! utstillings skikk! Hehe ja, måtte ta opp lån på 20 år;) skal på utstillig med den. Hadde garanter vunnet første plass på styggeste bil;) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3311 Skrevet Mai 24, 2011 Har vært å handla meg denne S4en fra Fredrikstad. Værste jeg har sett. at noen klarer å ødelege en S4 på den måten Sparkla sammen støtfangere sammen med skjermene, satt på golf 2 breddere bak og sparkla over med ca 2-3 cm med sparkel, laga side skjørt av metal plate.. Dette kan man trygt si at det er FEIL! [/url] Dette er vel enkelt å greit en person fra en av disse utbryter gruppene som skal revolusjonere VW/Audi miljøet med mods man aldri har sett før. Så mye jalla for å være unik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3312 Skrevet Mai 24, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3313 Skrevet Mai 24, 2011 Dette er vel enkelt å greit en person fra en av disse utbryter gruppene som skal revolusjonere VW/Audi miljøet med mods man aldri har sett før. Så mye jalla for å være unik Ja, og han klarte det ganske så bra også.. Den er UNIK og fins ikke noe styggere bil enn denna: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3314 Skrevet Mai 24, 2011 Tror denne topper det meste av fail her inne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3315 Skrevet Mai 24, 2011 Ja ja. Hadde gjerne tatt den jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3316 Skrevet Mai 24, 2011 Denne så jeg i helga som var. Fikk litt vondt inni meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3317 Skrevet Mai 25, 2011 Er vel Norsk Bildelsenter som har bygd opp denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3318 Skrevet Mai 25, 2011 Tror denne topper det meste av fail her inne: Det meste, men ikke den hvite trønder-Passaten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3319 Skrevet Mai 25, 2011 http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/277839-eksos-downpipe.html japsepotte på en audi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3320 Skrevet Mai 25, 2011 http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a4-s4-rs4-b5-1994-2001/277839-eksos-downpipe.html japsepotte på en audi? Mye rart folk har for seg gitt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3321 Skrevet Mai 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3322 Skrevet Mai 25, 2011 Utrolig fint å ødelegge en Diablo GT med all den neon stylingen. Blir bare trist av å se hvordan folk ødelegger perfekte biler med sine "unike" påfunn gang på gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3323 Skrevet Mai 25, 2011 Skulle hatt skam juling den gjengen der La dere merke til rygge kamera på vinga på den gule ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3324 Skrevet Mai 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3325 Skrevet Mai 25, 2011 La dere merke til rygge kamera på vinga på den gule ? Det er originalt tilbehør! Var litt større ryggekameraer i 1999 enn det er nå i 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...