#3351 Skrevet Mai 29, 2011 er greit å justere og feste panser skikkelig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3352 Skrevet Mai 29, 2011 Klassisk, haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3353 Skrevet Mai 29, 2011 (endret) Kan være greit å mute lyden på dette klippet Kjører likegodt et klipp til jeg, nedtur å ikke huske prinsippet med styring på låste hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3354 Skrevet Mai 29, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3355 Skrevet Mai 29, 2011 Ser ikke feilen eg ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3356 Skrevet Mai 29, 2011 Ser ikke feilen eg ;p Først så lar vi være å quote bilder, spesielt når det er inlegget over du skal quote! Du ser kanskje at VW merket er fjernet og ser så hvor ræva det ser ut med såpass stor flate uten noe som bryter opp litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3357 Skrevet Mai 29, 2011 Syns faktisk ikke det så såååååå verst ut. Sammenlignet med f.eks cleaning av Golf 2-luker f.eks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3358 Skrevet Mai 29, 2011 Nå er vel cleaning av golf luker generelt fail da det er null linjer igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3359 Skrevet Mai 29, 2011 http://youtu.be/JZUND159pzU Vet ikke åssen jeg får opp youtube vinduet her med direktelink men ser det jo allikevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3360 Skrevet Mai 30, 2011 Noen som husker denne? v2.0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3361 Skrevet Mai 30, 2011 Eg spyr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3362 Skrevet Mai 30, 2011 Tenk å ødelegge en RS4 B7 så mye? (alt utenom bilens utseende er riktig, sladding ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3363 Skrevet Mai 30, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28815731 Hun gjør det helt feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3364 Skrevet Mai 31, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28815731Hun gjør det helt feil.. Tråden hennes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3365 Skrevet Mai 31, 2011 Tråden hennes. Jeg er helt enig med folka. Syns folka at den bilen er stygg, la være å skrive negative komentarer.. Trenger ikke skrike det ut å få den persjonen til å bli lei seg osv.. hvis hun har lyst til å sette på plast fangere, så syns hun at det er drit fint da.. Vi mennesker er sååå forskjellige og alle har sin smak.. Syns hun at det er fint så la hun nyte det uten at folk MÅ knuse "drømmen" hennes/hans.. Jeg syns det er tøft når jenter fikser bilene sine sjøl å ikke "pappa kjøpte den til meg, pappa betalte det osv".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3366 Skrevet Mai 31, 2011 Er absolutt tøft når jenter fikser opp bilen sin sjøl osv! Bilen var kul den bortsett fra bakfangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3367 Skrevet Mai 31, 2011 Er absolutt tøft når jenter fikser opp bilen sin sjøl osv! Bilen var kul den bortsett fra bakfangeren Ingenting og ingen er perfekt her i verden, så det vil altid være >MEN Men men, back to topic Dette her er vel FEIL!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3368 Skrevet Mai 31, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3369 Skrevet Mai 31, 2011 hvordan har de greid og lukeparkert slik med pajeroen egentli? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3370 Skrevet Mai 31, 2011 hvordan har de greid og lukeparkert slik med pajeroen egentli? Må ha sladda inn dit på noe vis.. Ser ikke noe annet måte å gjøre det på Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3371 Skrevet Mai 31, 2011 Må ha sladda inn dit på noe vis.. Ser ikke noe annet måte å gjøre det på Sent from my iPhone using Tapatalk Eller brukt traktor\truck og løfta den på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3372 Skrevet Mai 31, 2011 Eller brukt traktor\truck og løfta den på plass Vedder på at han sto feilparkert når de bygde husene jeg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3373 Skrevet Mai 31, 2011 (endret) hvordan har de greid og lukeparkert slik med pajeroen egentli? Har dere ikke sett Austin Powers? Han er kongen av lukeparkering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3374 Skrevet Mai 31, 2011 Vedder på at han sto feilparkert når de bygde husene jeg!! Hahaha spørs det:))) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3375 Skrevet Mai 31, 2011 Styling til fiat multipla, fortsatt butt ugly: http://www.nicedeals.co.uk/product_info.php?cPath=1270&products_id=8166&osCsid=ff1c091dbd8a76983bfc2f51271afeb2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...