#3376 Skrevet Mai 31, 2011 Det slår meg igjen - mannen som designet Fiat Multipla må ha vært i dyp pillerus... Det er den eneste bilen man kan le av som SsangYong-eier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3377 Skrevet Juni 1, 2011 Styling til fiat multipla, fortsatt butt ugly: http://www.nicedeals.co.uk/product_info.php?cPath=1270&products_id=8166&osCsid=ff1c091dbd8a76983bfc2f51271afeb2 Den ser ut som ei bille med følehorn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3378 Skrevet Juni 1, 2011 Styling til fiat multipla, fortsatt butt ugly: http://www.nicedeals.co.uk/product_info.php?cPath=1270&products_id=8166&osCsid=ff1c091dbd8a76983bfc2f51271afeb2 Det jeg lurer mest på er hvorfor du søker på nettet etter styling til multipla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3379 Skrevet Juni 1, 2011 Det er noe som heter at en gris ikke blir penere selv om du sminker den...tror den passer godt inn på multiplaen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3380 Skrevet Juni 2, 2011 Hvordan forlenge hjulavstanden.. http://www.youtube.com/watch?v=Dc8JN7nLgiw&NR=1&feature=fvwp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3381 Skrevet Juni 6, 2011 ops.. det var den motoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3382 Skrevet Juni 7, 2011 Det kan man virkelig kalle ett motorras! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3383 Skrevet Juni 7, 2011 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3384 Skrevet Juni 7, 2011 ja, fant det ut akkuratt når du skreiv nå mer rakett-motor detta, men noen månelanding blir det nokk ikke med det første 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3385 Skrevet Juni 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3386 Skrevet Juni 7, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3387 Skrevet Juni 8, 2011 Jeg blir glad av denne tråden Finner ut at ting kan gjøres mye verre enn det jeg holder på med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3388 Skrevet Juni 8, 2011 Formel 1 + japansk vakt = feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3389 Skrevet Juni 8, 2011 Det slår meg igjen - mannen som designet Fiat Multipla må ha vært i dyp pillerus... Det er den eneste bilen man kan le av som SsangYong-eier! Det er jo blitt blitt slik at de mindre pene modellene i VAG-sortimentet plutselig oppfattes som "skamråe" bare de utstyres med Bentleys, attitude-stickers og postes på en poppis-side over dammen. Offtopic, men klarte ikke la være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3390 Skrevet Juni 8, 2011 Lower it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3391 Skrevet Juni 8, 2011 En ting som er "helt feil" er at dette bildet ligger i "helt riktig" tråden. Den hører hjemme her: grønn : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3392 Skrevet Juni 8, 2011 Det er jo blitt blitt slik at de mindre pene modellene i VAG-sortimentet plutselig oppfattes som "skamråe" bare de utstyres med Bentleys, attitude-stickers og postes på en poppis-side over dammen. Offtopic, men klarte ikke la være. Hihihi! Dagens!! Minner meg om den jeg modda for en tid tilbake: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3393 Skrevet Juni 9, 2011 Du gjør det feil når du leser bok mens du kjører! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3394 Skrevet Juni 9, 2011 LOL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3395 Skrevet Juni 9, 2011 Denne sto parkert på et senter jeg var innom en liten stund tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3396 Skrevet Juni 9, 2011 Denne sto parkert på et senter jeg var innom en liten stund tilbake. Ofte jeg ser noen rare eksosløsninger på gammle traktorer, men la gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3397 Skrevet Juni 10, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3398 Skrevet Juni 10, 2011 Ser ikke helt hva feilen på den golfen er men hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3399 Skrevet Juni 10, 2011 For lav, eller er det en parkeringsfeil? Skiltet kanskje? Jeg aner ikke, for bilen så kul ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3400 Skrevet Juni 10, 2011 Tenkte på hjulbuene, posisjonen på bakhjulet og sist men i allefall ikkje minst, sideskjørtet, mindre pent.. Såg ikkje skiltet før no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...