#3501 Skrevet Juni 27, 2011 Huff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3502 Skrevet Juni 28, 2011 Slenger ut et par eg har samlet oppover tida Bildet av A4'n med rosa grill er min egen, ta det med ro, var ikkje meint seriøst. Kun for moro da den grillen skulle hivest uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3503 Skrevet Juni 28, 2011 Første bildet er av en Politi mann som ikkje var like fornøgd, med at clutchen ble sluppet så raskt igjennom Arendal sentrum, under Båtracet ifjor Andre er etter at vi testa 4x4 på skareføre på fjellet, trodde at isen skulle holde men neimen ei. Viking måtte vinsje seg selv 2-300m igjennom snoen for og komme fram Siste er tilfeldig bil som hadde kjørt i grøfta, i nærheten av Hokksund meiner eg det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3504 Skrevet Juni 28, 2011 Første er tatt mellom Gran og Roa. Andre er trailer velt på Jevnaker, sjåfør var klemt fast i en del timer, men gikk heldigvis bra. Siste er tatt mellom Jevnaker og Hønefoss, våt asfalt, ungdom, "ny" Bmw for et par timer siden = tøffe seg med bakhjulstrekk for dama i passasjer setet. Stoppa og dro han opp med Transportern, hoppa baki kassa og tok bilde ut ruta da han ikkje var veldig happy for fotograf innstinktene mine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3505 Skrevet Juni 28, 2011 Første er en bil som kom på ei slette på Meheia, må ha fått illebefinnende eller sovna da ho tydeligvis dreit i den svingen og kjørte rett fram. Såg denne fine saken på veg av Kiel ferja i Tyskland, Gold med single frame og Audi merke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3506 Skrevet Juni 28, 2011 Var å surfa litt på ebay komm over en S8 til salgs, off 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3507 Skrevet Juni 28, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3508 Skrevet Juni 28, 2011 Laksetrapp........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3509 Skrevet Juni 28, 2011 Viking måtte vinsje seg selv 2-300m igjennom snoen for og komme fram HAHAHAHA!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3510 Skrevet Juni 30, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3511 Skrevet Juni 30, 2011 Huff a meg.... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29349568&UX_EL_c=car_used_browse1&counterId=6&adId=29349568 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3512 Skrevet Juni 30, 2011 flere ting jeg har irritert meg over iløpet av sommern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3513 Skrevet Juli 1, 2011 Så denne her om dagen. Ikke alle som liker store hjul tydeligvis Knipset bilde av denne mens jeg satt på toget i Tyskland. Vet ikke helt om det faktisk er feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3514 Skrevet Juli 2, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3515 Skrevet Juli 2, 2011 Synes dem gjorde det helt feil begge to her jeg.. Bilen som la seg ut til slutt skulle selvsagt ha sett i dødvinkel og speil, men den bakerste bilen bremser ikke i det hele tatt selv etter den har tuta , men holder farten helt til de havner i grøfta.. Normalt burde den bakerste trykka på bremsen. Jeg mistenker at den bakerste "holdt på retten sin" fordi den vissta at bilen foran uansett ville få skyld = DU GJØR DET HELT FEIL ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3516 Skrevet Juli 2, 2011 Men begge kan i grunn være glad for at den grøfta var der, ellers så er det potensiale for at begge hatt hilsa på et av trea.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3517 Skrevet Juli 2, 2011 men viss dere ser godt etter heilt i begynnelsen så er bilen i det andre feltet og legger seg inn att så svinge ut igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3518 Skrevet Juli 3, 2011 At det er mulig og ødelgge en Audi 80 på denne måten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3519 Skrevet Juli 3, 2011 At det er mulig og ødelgge en Audi 80 på denne måten Du må jo se at det er RS2-look 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3520 Skrevet Juli 3, 2011 (endret) 7-punkts sving! Forøvrig hadde han her gode reflekser med unntak av avstanden til kjøretøyet foran. Her må vel det ha vært noe fart innvolvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3521 Skrevet Juli 4, 2011 S8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3522 Skrevet Juli 4, 2011 hadde glatt kjørt en S8 selv om den var rosa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3523 Skrevet Juli 4, 2011 hadde glatt kjørt en S8 selv om den var rosa He he forstår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3524 Skrevet Juli 4, 2011 He he forstår Nå må du ikke få skitne tanker om meg Jeg kjører i RETT fil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3525 Skrevet Juli 4, 2011 Tshawe Baqwa (Madcon) besøker McD på Furuseth... http://www.dagbladet.no/2011/07/04/nyheter/bilbrann/innenriks/ulykke/17188820/ Også feil: Dagbladet som kaller bilen for en Diablo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...